اسامی بازیگران فیلم سینمایی جنون + خلاصه داستان

در این مطلب از جدولیاب ، توضیحاتی درباره اسامی بازیگران فیلم سینمایی جنون همراه با خلاصه داستان این فیلم سینمایی خواهیم داشت! با ما همراه باشید. فیلم سینمایی جنون به کارگردانی کامران قدکچیان و به تهیه کنندگی موسسه رسانه‌ های تصویری به عنوان یکی از محصولات بنیاد سینمایی فارابی به زودی در شبکه نمایش خانگی از طریق پلتفرم‌ های نماوا و فیلیمو به صورت آنلاین اکران خواهد شد.

در خلاصه داستان فیلم سینمایی جنون آمده است:

در کنار بنادر خلیج فارس، در یک محدوده خاص جغرافیایی، سنتی به نام زار وجود دارد که یک مراسم جن‌ گیری در جنوب ایران است و گروهی از مردم آن منطقه آن را باور دارند و گروهی دیگر، آن را قبول ندارند. بهزاد بر این باور است که روح برساد او را تسخیر کرده است و این مرد روان‌ پریش با ورود به خلوت غزل، ماجراهایی دلهره‌ آور پیش می‌ آورد و…

اسامی بازیگران فیلم سینمایی جنون

میترا حجار ، کامبیز دیرباز ، آشا محرابی ، قربان نجفی ، مجید جعفری و مهرناز افلاکیان در این فیلم ایفای نقش می‌ کنند.

کارگردانی و تدوین: کامران قدکچیان، نویسنده: پیمان عباسی، مجری طرح: مهدی گلی‌ زاده، مدیر فیلمبرداری: محمد افسری، طراح چهره پردازی: رسول سیدعربی، طراح صحنه و لباس: قاسم ترکاشوند، طراح جلوه‌ های ویژه میدانی: حمید رسولیان، طراح جلوه‌ های ویژه کامپیوتری: نیما مهدیان، مدیر تولید: جعفر صمدی، صدابردار: بهمن حیدری، صداگذاری و طراحی و ترکیب صدا: بهمن حیدری و مهدی جمشیدیان، آهنگساز: یحیی سپهری شکیب، مدیر تدارکات: مسعود شرفی‌ کیا.

 

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا