اسامی بازیگران فیلم هولیا + خلاصه داستان

در این مطلب از جدولیاب ، توضیحاتی درباره اسامی بازیگران فیلم هولیا به کارگردانی مرتضی آتش زمزم و همچنین خلاصه داستان این فیلم سینمایی خواهیم داشت! با ما همراه باشید. سازندگان فیلم سینمایی کمدی فانتزی هولیا به کارگردانی مرتضی آتش زمزم که چندی پیش در تهران کلید خورده بود، برای ادامه فیلمبرداری راهی ترکیه شده بودند، کار تولید را در این کشور و شهرهای استانبول و آنتالیا به پایان بردند.

بازیگران فیلم هولیا

در این سکانس ها ویلما الس ، بازیگر آلمانی الاصل سینما و تلویزیون ترکیه جلوی دوبین رفت! در این سکانس ها هولیا دیکن دیگر بازیگر ترکیه ای که در بخش های ایران هم حضور داشت، با ویلما الس همبازی شد.

این ششمین فیلم سینمایی مرتضی آتش زمزم پس از فیلم‌ های ” مرگ سپید “، ” بن بست “، ” مالیخولیا “، ” سیمین ” و ” نیروانا ” محسوب می‌ شود. پوریا پورسرخ ، محمد رضا هدایتی ، علی انصاریان ، مریم امیر جلالی ، بهراد خرازی و (با حضور) محمد فیلی و افشین سنگ چاپ ، مجید شهریاری ، شیوا خسرو مهر ، شیوا طاهری ، شراره رخام و بازیگر ترکیه ای هولیا دیکن در این فیلم بازی دارند.

مذاکرات نهایی برای حضور یک بازیگر زن معروف ترکیه ای دیگر نیز در حال انجام است تا در لوکیشن های این کشور و چند سکانس باقیمانده جلوی دوربین رود. لازم به بیان است امیر غلامی، عسل پولادی، الیف دمیرلی و محمد علی شاهین در ترکیه به گروه سازنده فیلم می پیوندند.

بازیگران فیلم هولیا

سازندگان به جای خلاصه داستان، این متن را ارائه داده اند:

” در ایران پدر و مادرها به بچه هاشون اجازه هر کاری را نمی دهند، ولی همیشه نوه داستانش فرق داره! ”

 

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا