انتقاد تند کریس ایوانز از ترامپ نسبت به ویروس کرونا نترسید)

جدولیاب، ترجمه: سمیرا فیض آبادی: چهره مشهور هالیوود، کریس ایوانز یکی از سوپراستارهای پرطرفدار بالیوود است و در آثار برجسته ای همچون «انتقام جویان» ایفای نقش کرده است. این بازیگر خوش تیپ امریکایی اخیرا نسبت به اظهارنظر عجیب ترامپ، رئیس جمهور آمریکا در خصوص ویروس کرونا واکنش نشان داده و گفته ترامپ به سلامتی مردم اهمیت نمی دهد. این بازیگر مطرح، ترامپ را پس از آنکه به فالوئرهایش گفت از کرونا نترسند آدم «بی ملاحظه ای» دانست.

اخیرا تست کرونای ترامپ مثبت شده بود و برای درمان به مدت سه روز در مرکز درمانی نظامی ملی «Walter Reed » به سر برد تحت کنترل بود که به تازگی مرخص شده است. کریس ایوانز در واکنش به اظهارنظر ترامپ در پستی چنین نوشته بود: «از کووید نترسید؟! از شما بهترین پزشکان با بهترین داروها به صورت تمام وقت مراقبت کردند. آیا شما فکر می کنید همه به چنین موقعیت و امکاناتی دسترسی دارند؟! در کمال تاسف من مطمئنم که شما نسبت به این اختلاف و تفاوت ها اگاه هستید فقط این مسئله برایتان اهمیتی ندارد و این تا حد شوکه کننده ای بی ملاحظگی است حتی برای شما.» جالب است بدانید کریس از همان ابتدا از مخالفان سرسخت دونالد ترامپ بود و در سال ۲۰۱۶ جزء سلبریتی های بود که از هیلاری کلینتون حمایت می کردند.

توئیت ترامپ در در این خصوص بدین شرح است: «احساس می کنم حالم واقعا خوب است! از کووید نترسید. اجازه ندهید این ویروس بر زندگی شما مسلط شود. من در دولت ترامپ داروهای بسیار خوبی تولید کردیم و پیشرفت های علمی خوبی داشته‌ایم. از ۲۰ سال قبل هم احساس بهتری دارم!»

 

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا