بهترین بازی های گروهی Co-op برای PS4 | بازی های آنلاین کنسولی

در این مطلب از جدول یاب به بررسی بازی های آنلاین کنسولی به صورت گروهی می پردازیم. انجام بازی به صورت CO-OP با دوستان و خانواده بر روی کاناپه جذابیت خاصی دارد.

بهترین بازی های آنلاین – 25 بازی که می‌توانید همین حالا با دوستانتان انجام دهید | فانیبو

از روزهایی که اکثر بازی ها دارای حالت چند نفره CO-OP هستند گذشته است. اما هنوز گزینه های بسیار خوبی وجود دارد که می توان به تجربه آن ها پرداخت. اگر شما صاحب PS4 هستید. و به دنبال چند بازی هیجان انگیز هستید تا بدون اتصال آنلاین به صورت رقابتی یا مشارکتی بازی کنید. لیستی از بهترین بازی های CO-OP در PS4 را گردآوری کرده ایم.

این سومین قسمت از این لیست است. قسمت های اول و دوم این لیست را می توانید از اینجا مشاهده کنید.

بهترین بازی های CO-OP برای PS4 (بخش سوم)

۱۳- بازی Dragon Ball FighterZ

تقریباً هر بازی مبارزه ای از چند نفره CO-OP پشتیبانی می کند و گزینه های عالی در PS4 کم نیستند. ما به شما بازی مبارزه ای Dragon Ball FighterZ را پیشنهاد می کنیم. علت آن هم این است که بازی دارای یک سیسیتم نبرد سریع و زیباست و باید گفت طراحی آن هم به قدری زیبا است که مخاطب را به خود جذب کند. با این حال نکته منفی در مورد بازی این است که در مبارزات آن بیش از حد اغراق شده است. و این ممکن است برای بعضی از افراد خوشایند نباشد. اما مسلما اگر با گیم پلی آن آشنا شوید از آن لذت خواهید برد.

بهترین بازی های CO-OP برای PS4 (بخش سوم)

۱۴- بازی زیبای Helldivers

Helldivers بازی دیگری است که به طور خاص با تمرکز همکاری طراحی شده است. می توانید با حداکثر چهار بازیکن در یک صفحه بازی کنید. بازی Helldivers در سبک تیراندازی است و دوربین بازی از بالا کراکتر بازی را نشان می دهد. داستان بازی از این قرار است که شما و هم تیمی هایتان باید به سیارات بیگانه بروید و آن ها را کاوش کنید. مبارزات بازی سرعت بالایی دارند و می توانند بسیار بسیار شلوغ شوند. در Helldivers تاکتیک بسیار مهم است زیرا شما و هم تیمی هایتان در برخورد با مشکلات باید تصمیمات مهمی بگیرید. شما همچنین باید با سایر اعضای تیم خود در یک صفحه باشید ، زیرا Helldivers شما را از آتش هم تیمی ها محافظت نمی کند. این بازی CO-OP بسیار سرگرم کننده و جالب است تجربه آن را به شما توصیه می کنیم.

بهترین بازی های CO-OP برای PS4 (بخش سوم)

۱۵- بازی The Jackbox Party Trilogy

یکی دیگر از بازی های CO-OP لذت بخش در لیست ما بازی The Jackbox Party Trilogy است. این بازی شامل مجموعه ای از سه بازی Party است که هر کدام از آن ها دارای پنج بازی منحصر به فرد است. باید بگوییم The Jackbox Party Trilogy طیف گسترده ای از بازی های مهمانی را شامل می شود، از جلمه Trivia Murder Party ، نسخه های مختلف Quiplash و Fibbage ، بازی ای که شما را مجبور می کند به دوستان و عزیزانتان دروغ بگویید.

بهترین بازی های CO-OP برای PS4 (بخش سوم)

۱۶- بازی افسانه های ریمن (Rayman Legends)

بازی Rayman یک بازی در سبک پلتفرمینگ است. این بازی دارای سابقه طولانی است و اکثر بازی بازان قدیمی با شخصیت دوست داشتنی Rayman دارند. Rayman Legends به عنوان دنباله مستقیم Rayman Origins به بازار عرضه شده و توانسته است نظرات مثبتی نیز از منتقدان دریافت کند. Rayman Legends را می توان به عنوان بزرگترین بازی این مجموعه نام گذاری کرد. زیرا طراحان بازی برای آن ۱۲۰ مرحله مختلف طراحی کرده اند که در نوع خود بی نظیر است. در Rayman Legends حداکثر ۴ بازیکن به صورت همزمان می توانند مشغول به بازی شوند.

بهترین بازی های CO-OP برای PS4 (بخش سوم)

۱۷- بازی Sackboy: a Big Adventure

بازی Sackboy: A Big Adventure ، آخرین نسخه از سری LittleBigPlanet است. در این بازی CO-OP شما و حداکثر سه دوست دیگر برای شکست دادن یک عروسک شیطانی و نجات Craftverse هم کاری می کنید. Sackboy نزدیکترین چیز به یک بازی مدرن Super Mario است که در PS4 پیدا خواهید کرد. طراحی سطوح در این بازی فوق العاده است و به طرز حیرت انگیزی باعث سرگرمی بازیکن می شود. لحن عجیب و غریب بازی ، موسیقی متن جذاب ، و لباس های زیبای بازی ، آن را به گزینه ای مناسب برای خانواده ها تبدیل کرده است. Sackboy کار متفاوتی نسبت به دیگر بازی های ژانر پلتفرم انجام نمی دهد. اما به قدری همان ژانر را خوب طراحی و انجام می دهد که توصیه آن به دیگر کار آسانی می شود.

بهترین بازی های CO-OP برای PS4 (بخش سوم)

۱۸- بازی Spelunky 1 + 2

Spelunky و Spelunky 2 هر دو بازی های بسیار خوبی هستند که به خوبی می توانند از ماجراجویی های مشترک آن استفاده کنند. هر دو بازی دارای سطوح ایجاد شده به طور تصادفی مملو از موانع و دشمنان خطرناک است که می تواند شما را در یک لحظه از بین ببرد. حلقه Spelunky به طور مداوم شما را شگفت زده می کند. زیرا حتی وقتی شروع به حرکت در دامهای خطرناک آن می کنید. هرگز نمی دانید که دام بعدی را کجا خواهید دید. انجام مشترک بازی ها فواید خود را دارد. شما می توانید هم تیمی های خود را به زندگی برگردانید و برای کشف گنجینه ها و شکست دشمنان با هم همکاری کنید. هر دو بازی همچنین دارای یک حالت رقابتی هستند که شما و حداکثر سه دوست را در یک صحنه برای مبارزه با هم رها می کند. در حالی که هر دو بازی به دلیل درجه سختی بالا ممکن است ناامید کننده باشند. اما برای کسانی که به بازی پایبند هستند بسیار پاداش آور است.

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا