بیوگرافی کامل آدرینا صادقی بازیگر نقش مائده در سریال احضار

در این مطلب از سایت جدولیاب اطلاعات کاملی در خصوص زندگی نامه و بیوگرافی آدرینا صادقی می خوانید، آدرینا صادقی در اولین فعالیت هنری اش مقابل دوربین علیرضا افخمی رفته است و ایفاگر نقش مائده در سریال احضار می باشد.
گفته می شود آدرینا صادقی، متولد دهه هفتاد است وی بازیگر تئاتر و تلویزیون ایران از هنرمندان تئاتری محسوب می شود و با بازی در سریال علیرضا افخمی وارد بازیگری شده است.
این بازیگر جوان فعالیت هنری خود را با تئاتر شروع کرده و تا کنون در چند نمایش بازی کرده و خوش درخشیده است. تا جایی که نظر فیلم سازان و اهالی سینما را به بازی خود جلب کرده و توانست در اولین بازی جدی خود در نقش اول و کلیدی بازی کند و اعتماد کارگردان را به خود کند.
آدرینا صادقی، در اولین تجربه بازیگری خود در قاب تلویزیون در سریال احضار به کارگردانی علیرضا افخمی در ماه رمضان ۱۴۰۰ در شبکه یک دیده شد و بازی روان و خوب و مخاطب پسندش باعث شد تا نظر مثبت بینندگان تلویزیون را کسب کند.
اطلاعات دیگری از آدرینا صادقی فعلا در دست نیست و می‌توان انتظار داشت در آینده درباره او بیشتر بشنویم و بخوانیم.

او در این سریال تجارب خوبی را در کنار بازیگران سرشناس و مطرحی، چون آرش مجیدی، رضا توکلی، نسرین نکیسا، مرتضی کاظمی، مینو آذرمگین در نقش زهره، دینا هاشمی در نقش سوسن و میلاد میرزایی در نقش محسن و افسانه چهره‌آزاد، علی دهکردی، خیام وقار کاشانی، درسا بختیار، غزال نظر در نقش رها و صالح میرزاآقایی و … می‌باشد.

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
1 دیدگاه
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
امیر توحید سلیمی
امیر توحید سلیمی
3 سال قبل

سلام خیلی عالی بود باتشکر از مائده جان ادرینا خانم دکتر امیر سلیمی هستم دکترای داروسازی انشالا موفق باشید.با فیلم و سریالهای بیشتر بهتر منتظریم

دکمه بازگشت به بالا