تاریخ دقیق روز جهانی کاپوچینو در تقویم سال ۱۴۰۰ و فرق آن با نسکافه چیست ؟

تاریخچه کاپوچینو

این مطلب به تاریخ دقیق روز جهانی کاپوچینو در تقویم سال ۱۴۰۰ اختصاص دارد همینطور تاریخچه این نوشیدنی خوشمزه در دنیا و ایران . این مطلب را از دست ندهید.

تاریخ دقیق روز جهانی کاپوچینو در تقویم سال 1400و فرق آن با نسکافه چیست ؟

تاریخ دقیق روز جهانی کاپوچینو در تقویم سال ۱۴۰۰

تاریخ روز جهانی کاپوچینو در تقویم شمسی برابر است با :

دو شنبه روز ۱۷ ماه آبان سال ۱۴۰۰

تاریخ روز جهانی کاپوچینو در تقویم قمری برابر است با :

روز ۲ ماه ربیع الثانی سال ۱۴۴۳

تاریخ روز جهانی کاپوچینو در تقویم میلادی برابر است با :

روز ۸ ماه نوامبر سال ۲۰۲۱

 

تاریخچه کاپوچینو

همینقدر براتون بگیم که قبل از کاپوچینو، اروپایی ها یاد گرفته بودن که قهوه رو از خود نوشیدنی فیلتر کنن، بعد از اون کم کم بلد شدن اسپرسو  بسازن و بعد از اینکه دستگاه های اسپرسو تکمیل شدن، کاپوچینو متولد شد. اسم کاپوچینو به دلیل ظاهرش که شبیه به لباس راهبان کاپوچین بود، گرفته شده و همینقدر کافیه بدونید که کاپوچینو بعد از اون کم کم در قهوه خانه های ایتالیا و اروپا و نهایتا در سراسر دنیا گسترش پیدا کرد.

فرهنگ کاپوچینو در دنیاتاریخ دقیق روز جهانی کاپوچینو در تقویم سال 1400 و فرق آن با نسکافه چیست ؟

 

در ایتالیا که مهد تولد کاپوچینو شناخته میشه، این نوشیدنی خیلی محبوبه، اما سود اصلی رو آمریکایی ها با راه اندازی مجموعه کافی شاپ های استارباکس در سراسر دنیا بردن. اونا کاپوچینو رو با سود خیلی خوبی به همه مردم دنیا می فروشن.

بحث دیگه اینه که کاپوچینو رو در اروپا بیشتر بعنوان صبحانه میل می کنن، اما آمریکایی ها ترجیح میدن در طول روز و بعد از شام از نوشیدن اون لذت ببرن. اروپایی ها معمولا بعد از شام اسپرسو رو بیشتر دوست دارن.

کاپوچینو در ایران

طرز تهیه کاپوچینو در ایران مستلزم قانون خاصی نیست، یک اشتباهی که وجود دارد این است که گاهی می بینیم کاپوچینو را با پودرهای آماده و قهوه های فوری اشتباه می گیرند، نسل جدید کافه روی ایران امروزه خوب کاپوچینو رو می شناسند و در ساعات مختلف شبانه روز آن را سفارش میدهند، اما هزینه های گزاف کافه ها در شهرهای ایران باعث شده است خیلی ها از نوشیدن این پادشاه قهوه محروم باشند و صرفا به همان پودرهای قهوه فوری قناعت کنند.

 

 

 

بیشتر بخوانید :

تاریخ دقیق روز جهانی چای در تقویم سال ۱۴۰۰ چه روزی است ؟

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا