تصاویر سومین سالگرد ازدواج بهاره رهنما با امیر خسرو عباسی + واکنش ها در فضای مجازی

در این مطلب از جدولیاب ، توضیحاتی و عکس هایی درباره سومین سالگرد ازدواج بهاره رهنما با امیر خسرو عباسی و همچنین واکنش های مردم در فضای مجازی خواهیم دید! با ما همراه باشید. چندی پیش تصاویری از سومین سالگرد ازدواج بهاره رهنما ، بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر با امیر خسرو عباسی منتشر شد که با واکنش ‌هایی در فضای مجازی همراه شد!

برخی از کاربران نوشته‌ اند بهاره رهنما ، سومین سالگرد ازدواج دوم خود را از یک مجلس عروسی لاکچری ‌تر برگزار کرده است. بد نیست بدانید جشن عروسی آن ‌ها در تالاری در منطقه ۱۹ تهران در تالار تشریفاتی قصر کسری برگزار شد!

​ازدواج بهاره رهنما با امیرخسرو عباسی در سال ۱۳۹۶ شمسی از اتفاقات پرحاشیه زندگی او بوده است! و این بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر طی سال ‌های اخیر همواره با برخی از کاربران در فضای مجازی من باب حاشیه‌ های ازدواج خود، چالش‌ هایی داشته است.

بهاره رهنما در طول سال‌ های اخیر به دلیل آنچه که گروهی از کاربران آن را به تصویر کشیدن زندگی لاکچری و پر از تجملات تلقی می ‌کنند، در فضای مجازی مورد انتقاد بوده است!

اما درباره امیر خسرو عباسی بد نیست بدانید وی مدیر شرکت پارس اکران کهن و سازنده و مالک برند بهداشتی هاینس «HIGHNESS» و آرایشی ژاکسی «JUXI» هست که می ‌توان لقب جوان ‌ترین مدیر پیروز این صنعت را نیز به او داد!

امیر خسرو عباسی ، جوانی مومن و مبتکر و تنها فرآوری کننده محصولات خاص در درون کشور می باشد که با بکارگیری دانش کارشناسان داخلی، موفق به فرآوری محصولاتی شده است که پیشتر از خارج فراهم سازی می شده است و نکته حائز اهمیت این است که وی در سال های ۱۳۹۲ شمسی و ۱۳۹۳ شمسی، موفق به دریافت تندیس از دست نماینده وزیر بوده است!

 

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا