در قسمت هفتم برنامه همرفیق با حضور مهران احمدی پنجشنبه ۲ بهمن ۹۹ چه گذشت؟

در این مطلب از جدولیاب، امکان تماشای قسمت هفتم برنامه همرفیق با حضور مهران احمدی برای شما دوستان عزیز فراهم شده است! با ما همراه باشید. مهمان این هفته همرفیق با اجرای شهاب حسینی در هفته هفتم مهران احمدی ، بازیگر و کارگردان سینما تئاتر و تلویزیون به همراه رفیق خود بود.

مهران احمدی در سال ۱۳۷۳ شمسی وارد دانشگاه آزاد و در رشته تئاتر در رشته بازیگری فارغ‌ التحصیل شد. وی فعالیت سینمایی خود را در سال ۱۳۸۵ شمسی با بازی در فیلم آدم به کارگردانی رضا کاهانی آغاز کرد. او همچنین به عنوان برنامه‌ریز، دستیار کارگردان و مدیر تولید در چند اثر حضور داشته‌ است. بازی جدی مهران احمدی در فیلم‌ هایی مثل  یک خانواده محترم، بغض و ماحی قابل توجه بود. او در سال ۱۳۹۲ شمسی در مجموعه تلویزیونی آوای باران نقش شکیب را بازی کرده است.

مهران احمدی نخستین فیلم بلند سینمایی خود با عنوان مصادره را در سال ۱۳۹۶ شمسی کارگردانی کرد. از نقش ‌های به یاد ماندنی وی نقش بهبود در مجموعه تلویزیونی پایتخت و نقش شکیب در سریال آوای باران است.

همرفیق به کارگردانى و اجراى شهاب حسینى و به تهیه کنندگى حسن خدادادى هر پنجشنبه ساعت ٩ شب به صورت اختصاصی در نماوا منتشر می‌ شود.

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا