جدول زمان تعبیر شدن خواب ها بر حسب ساعت

بعد از دیدن هر خوابی که در ذهن ما باقی بماند ذهن ما مشغول این موضوع می شود که خوابی که دیده ایم چه معنایی دارد و به عبارت کلی تعبیرخواب ما چیست.

در قرآن در سوره مبارکه انعام (آیه ۵۹) آمده است : (و اوست خدائی که چون شب به خواب می روید، جان شما را نزد خود برده و شما را می میراند و کردار شما را در روز می داند، پس از آن مرگ موقت (خواب) شما را بر می انگیزد تا به اجلی که در قضا و قدر معین است برسید.)

علم تعبیر خواب، علمی بزرگ و شریف است و حق تعالی این علم را به یوسف (ع) داد و بر وی منت نهاد، چنانکه در کلام مجید فرموده است: ( و کذالک مکنالیوسف فی الارض ولتعلمه من تآویل الاحادیث).
از ابوذر نقل است که پیغمبر فرمود: (الرویا الصالحه جزء من سته واربعین جزءمن النبوه) یعنی خواب دیدن مرد صالح جزئی است از چهل و شش جزء از پیغمبری، و همچنین نقل است از عبدالله عباس به نقل از سلیمان که فرمود: خواب راست “وحی” است از خدای تعالی بر بنده مومن که او را از خیر و شری که به او خواهد رسید، آگاهی دهد پیش از آنکه خیر و یا شر به او رسد، تا بنده به دنیا مغرور نشود و از امر پروردگار غافل نماند.

امیر المومنین علی (ع) فرمود: چون مومنی خواب بیند واجب است که تعبیر آنرا بداند تا از آن بهره نیکو برد و شادی برگیرد. اما اگر کسی خواب بد ببیند باید آن خواب را به کسی نگوید و از خواب بد حذر کند و دعا و صدقات دهد.

محمد ابن سیرین می گوید: معبر باید علم تعبیر قرآن داند و زیرک و عارف باشد. و بر زبانش ثواب و صلاح جاری گردد و ایزد متعال به کسی تعبیر خواب می آموزد که طبعش پاک بوده، از لقمه حرام خوردن و از گفتن سخن های نابکار اجتناب کند.

جدول زمان تعبیر شدن خواب ها بر حسب ساعت
ساعت ۶ تا ۱۰ شب :
خواب نزدیک مغرب درست نیست و تعبیر ندارد، زیرا شکم انسان پر است تا یک سوم از شب هم بی تعبیر است.
ساعت ۱۰ شب تا ۲ صبح:
در نیمه شب اگر کسی که خواب می بیند، دچار امتلاء نباشد، خواب از یک سال تا پنجاه سال تعبیر می شود.
ساعت ۲ صبح تا ۵ صبح:
در یک سوم آخر شب خواب صحیح است و از پانزده روز تا دو ماه و تا یک سال تعبیر می شود.
ساعت ۵ صبح در سپیده دم :
از یک هفته تا یک ماه تعبیر می شود.
ساعت ۵ تا ۶ صبح پس از سپیده دم:
از یک روز تا یک هفته تعبیر می شود.
ساعت ۶ صبح:
در بر آمدن خورشید همان روز تعبیر شود.
ساعت ۱۰ صبح تا پانزده روز و در هنگام اذان ظهر تا یکی دو روز تعبیر می شود.

خواب خوب و بد در ماه های قمری

تعبیرخواب آنلاین
تعبیرخواب

ماه ربیع الاول : برکت وشادی در خواب ها پیدا می شود.
ماه ربیع الثانی: خواب خوب دیر تعبیر می شود و خواب بد زود تعبیر می شود.
جمادی الاول خریدو فروش نکند.
جمادی دوم : خواب خوب دیر تعبیر می شود.
ماه رجب : گشایش ابواب خیر است و خواب بد را به خوبی تعبیر کن که خلاف ندارد.
ماه شعبان : رؤیا رشته های بسیار دارد و از آن خیر بسیار بر آید و خواب بد تعبیر نمی شود.
رمضان : در های سختی و هرزگی بسته است و خواب خوب زود تعبیر می شود و خواب بد تعبیر ندارد.
شوال : خواب بد و غم زود تعبیر می شود ، از آن بر حذر باش.
ذیقعده : فقط خواب سفر را سفر نکن .
ذیحجه : خواب سفر را سفر کن. دنبال کار ها را بگیر که ماه مبارکی است.

۳.۵ ۶ آرا
امتیازدهی به مقاله

3.5K نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
یوسفی
یوسفی
2 سال قبل

زیارت ضریح مطهر حضرت زینب در حال کی شلوغ بود تعبیر خوابش چیه؟؟

زینب
زینب
2 سال قبل

سلام
من چند شب پیش خواب دیدم پسر شدم
من دخترم ولی تو خواب آلت مردانه داشتم به شکلی که انگار شلوار نداشتم و آلت خود رو میدیدم و حتی فکر کنم از آلت خود انگار ادرار خارج شده بود و من تو فکر این بودم که طهارت کنم

Rozita
Rozita
2 سال قبل

سلام. من ساعت ۶ ونیم به بعد صبح خواب دیدم تو اتاقم تو آینه نگاه میکنم به دندونام که یکی از دوندهای آسیای کوچک م توجه مو جلب کرد دیدم یکم جرم داره خواستم جرمشو بردارم دیدم دندونم لق شده تا دست زدم افتاد تو دستم (تو واقعیت کنار اون دندونم یه دندون کشیدم) .با حالت گریه به مامان و داداشم گفتم ببینین دندونم افتاد الان جای دوتا دندون تو دهنم خالیه مامانم گفت باید جاشون رکوش بزاری

Rozita
Rozita
2 سال قبل

سلام.. خواب دیدم من و مامانم یه جایی سرر مبل جداگانه نشستیم که که کلا همه اطراف ما و حتی زیر خودمون اونجایی که نشستیم پر از قورباغه سبز رنگه کوچیک بودن زیاد بزرگ نبودن، اونجایی که نشستیم زیر مون قورباغه هاش دیگه مردن ولی کنار ما و بقیه جاها پر از قورباغه بود. من بلند شدم و رفتم بیرون اومدم و نگاه کردم دیدم اینا بعضیاشون باهم دیگه حرف میزنن بعد به مامانم گفتم ببین اینا انگار دارن مث زن ها حرف میزنن یه کلاغ چهل کلاغ میکنن بعد دیگه نتونستم جای قبلیم بشینم یه جورایی چندشم شد از… مطالعه بیشتر »

Last edited 2 سال قبل by Rozita
maryam
maryam
2 سال قبل

سلام خواب دیدم با پسری که دوستش دارم در یک ماشین نشستم و دستش را روی دستم گذاشته بود تعبیرش چیست

دلتنگم برای آغوش گرمت پدر
دلتنگم برای آغوش گرمت پدر
2 سال قبل

سلام خواب دیدم پدرم خدابیامرز باغچه حیاط داره تمیز میکنه بعد در حیاط و میزنن رفتم در و باز کردم دیدم دختر خاله ام بعدش داییم اومد داخل بعد به دختر خاله م گفتم چرا انقدر گرفته و ناراحتی؟ نگاه کرد باز سکوت کرد گفتم چی شده کسی طوریش شده سرش و تکون داد آروم گفت علی آقا(شوهرخاله م ) میگفت… گفت فوت کرد من خیلی ناراحت شدم انگار اونجا متوجه شدم که خودمم بابام فوت شده و احساس همدردی کردم برگشتم دیدم داییم داره انگار همین خبر و به بابام میگه که از خواب پریدم. ۲۲ رمضان خواب دیده… مطالعه بیشتر »

نعیمه اولیایی
نعیمه اولیایی
2 سال قبل

سلام
خانومی هستم خواب دیدم شوهرم دو عدد انگشتر برایم آورده تا یکی از آنها را انتخاب کنم
یکس از انگشتر ها زیبا تر بود و دیگری ارزش طلای آن بیشتر بود
من از بین این دو ان انگشتری را انتخاب کردم ک ارزش طلای آن بالا تر بود اما دلم پیش ان انگشتری بود ک زیبا تر بود
تعبیر خواب من چیست

MAhsa
MAhsa
2 سال قبل

سلام من یک دختر مجرد هستم خواب دیدم عشق سابقم منو بغل کرده و برگشته و باهم خوش بودیم و میخندیدیم لطفا تعبیرش کنید ممنون ❤️

النا
النا
2 سال قبل

سلام؛وقت بخیر
دیشب خواب دیدم با خواهرم رفتیم ی جایی بعد خواهرم بهم گفت اون آقا اشنامون دویست تومان بهم داد که بهت بدم ۴ تا ۵۰ تومنی بود همون موقع هم از ی مغازه ی شال که ترکیبی از آبی آسمانی و سفید بود سرم کردم اما یادم نیست خریدمش یا نه.
ممنون میشم تعبیر کنید.

Moti
Moti
2 سال قبل

خواب دیدم تو مترو ام میبینم خون نصف مترو رو گرفته میبینم ی خانم پیر نشسته پاشم بسته میرم جلو میگم ببخشید خانم چیشده من پرستارم(درصورتی ک نیستم) میگه هیچی میگم اگه با شیشه بریده باید برید آمپول بزنید ها شیشه تیغ چاقو بهد یهو ی آقایی با لباس پرستاری میاد میگه من پسرشم میگه بهم خونش بند نمیاد میگم علائم بیماری هپاتیت هستش بعد تو اون مترو دنبال برادر کوچکترم میگردم صداش میکنم یهو از درب مترو میاد داخل ی مردی ک سرشم ی خون داره میاد و لباس سینشم پاره پارس دنبال داداشم میاد ک بگیره کتکش بزنه… مطالعه بیشتر »

سپیده
سپیده
2 سال قبل

سلام. خواب دیدم با ماشین داشتیم می‌رفتیم تو یه کوچه سگ سیاهی دیدم که خیلی تشنه بود به حدی که آب دهانش مرتب از فرط تشنگی می‌ریخت. من رفتم تو یه سوپر مارکت و آب معدنی براش گرفتم و دنبال یه ظرف می‌گشتم تا آب بریزم توش و بهش بدم که شوهرم آب از طریق همون بطری به سگ داد..میشه تعبیر بفرمایید.ممنون

النا
النا
2 سال قبل

سلام
من خواب دیدم با مادرم نان لواش خریدیم و رفتیم، نونا رو دست مادرم بود، سوار ماشین شدیم می‌خواستیم بریم گوشت بخریم راننده تاکسی گفت من ی مغازه بلدم گوشت داره وقتی رفتیم اونجا نمی‌دونم نانوایی بود یا مغازه ۱۰ تا نون لواش سفید و تازه بهمون داد همزمان مادرم داشت از درخت شاه توتی که اونجا بود یکی دو تا در آورد خورد.
ممنون میشم تعبیرش کنید.
با تشکر

Lili
Lili
2 سال قبل

سلام.خسته نباشید تازه از خواب بیدار شدم .و هم اکنون نزدیک ۷ صبح است. خواب دیدم کسی از ساختمان بلندی افتاده و آمبولانس برای کمک آمده است… کمی پایینتر جدا از جمعیت من پسر عمه خودم را چاقو خورده میابم که که هنوز زنده است و من او را میبینم به داخل حیاط یکی از اقوام که آن نزدیکیست میرویم ومیگم اینجا بمان تا آمبولانس را خبر کنم… به سراغ همان آمبولانس رفتم و با کلی خواهشو تمنا دنبالم اومدن اما موقع برگشت مسیر ساده تغییر کرده بود درحالی که میدانستم کجاست و مسیر را بلد بودم هر چه تلاش… مطالعه بیشتر »

Lili
Lili
2 سال قبل
پاسخ به  جدول یاب

ممنونم واقعا همینطوره که گفتید.اون زمان که این خوابو دیدم همین احساسهایی که فرمودیدو داشتم.شما عالی هستید.

عسل
عسل
2 سال قبل

درخواب دیدم دارم از سوپری لیمو عمانی خشک و یه گونی برنج میخرم اومدم حساب کنم دیدم پولمو توماشین گذاشتم به فروشنده گفتم کارتمو تو ماشین گذاشتم میرم بیارم

Anel
Anel
2 سال قبل

سلام خواب دیدم ک داخل ی آبی گیر افتادیم. انگار زیر ی پل بود. سرعت آب خیلی شدید بود . منو چند نفر دیگه ک اصلا نمیشناسم ت بیداری بودن . ولی تویه خواب میشناختم .اونا و من فقط به ی لبه اجر دستمونو بند کردیم ک فشار آب نبرتمون . همونطور مونیدم تا چند ساعت بعد آب انگار تموم شد . یواش یواش داشت حجم آب کم میشد تا ب جایی رسید ک فقط زمین نم دار بود . ی سوال داشتم ! اینک میگن چهره کسیو ک داخل خوابت میبینی ک نمیشناسی معنی اینه ک اون ی جنه… مطالعه بیشتر »

احمد
احمد
2 سال قبل

سلام من یک خواب دیدم که خیلی منو ترسوند من خواب دیدم که تمام شیاطین به خانه ی ما حمله کردن و آیت الله بهجت هم در خواب من حضور داشت و وقتی که شیاطین داشتند به ما حمه میکردن آیت الله بهجت یک عصا در آورد و به من داد و به من گفت که:عصا را به سمت شیاطین بگیر تا نابود شوند من هم همین کار رو کردم و شروع به نابود کردن شیاطین کردم اوضاع داشت خیلی خوب پیش میرفت که یهو عصا از دستم افتاد و ناپدید شد یک مکعب روبیک هم همانجا بود و اون… مطالعه بیشتر »

احمد
احمد
2 سال قبل

سلام من پسرمو ۱۳ سالمه و خواب دیدم که دختر شدم و دارم خود ارضایی میکنم ولی آلت تناسلی ام همان بود و فرقی نکرده بود . من تا حالا خود ارضایی نکردم و خواهش میکنم که خواب منو تعبیر کنید

negar
negar
2 سال قبل

سلام خواب دیدم پای پرندمو گربه خورده و خون مب یومد به چ معناس

Nadia
Nadia
2 سال قبل

سلام خواب دیدم که اون طرفی که بهش علاقه دارم و این علاقه یک طرفست وداریم با هم چت میکنیم و کلمه های نامفهومی بود تعبیرش چیه

محیا
محیا
2 سال قبل

سلام و خسته نباشید به جدولیاب عزیز … وقتی دارم این کامنتو میزارم باید بگم دلم خونه …یه عالمه بغض گیر کرده تو گلوم …دیگه خسته شدم …خوابایی ک ولم نمیکنن و همشون عینه همن و موضوعشون کپیه همه اما دو ساله تقریبا درگیرشونم …شاید لازم باشه قبل اینکه خوابامو توضیح بدم این نکته رو بگم که من پارسال افسردگیه شدید گرفتم طوری ک سه بار خواستم خودکشی کنم و لحظه اخر نشد …. پیش دو سه تا روانپزشک رفتم و داروهای اعصاب میخورم و الان حالم خیلی بهتره ولی همچنان باید قرصامو بخورم و این قرصا خودشون ب گفته… مطالعه بیشتر »

محیا
محیا
2 سال قبل
پاسخ به  جدول یاب

مرسی از محبتتون … بله این برنامه رو بعضی اوقات میبینم …اما حتی الانم ک دارم پیام شما رو ریپلای میکنم بازم دیشب خواب خودکشی دیدم و اصلا نمیدونم دیگه چی کار کنم ….دستتونو میبوسم بابت توضیح کامل و جامعی ک دادین … موفق باشید

منیژه
منیژه
3 سال قبل

خواب دیدم موهای دخترم پر شپشه

النا
النا
3 سال قبل

سلام
وقت بخیر
من دیشب خواب دیدم رفتم خونه ی عمم از من خواست با ی جارو دستی خونش جارو کنم منم شروع کردم به جارو کردن. ممنون میشم تعبیرش بگین.

اشکان نعمتی
اشکان نعمتی
3 سال قبل

با سلام.من خواب دیدم که سر کارم هستم و هوا تاریک شده و آسمون ابری هست.یک آن متوجه شدم که یه چیزی داره هلم میده.اول فکر کردم باده.بعد دیدم بادی در کار نیست.که یهو دیدم انگار یه نفر محکم کوبوندم به زمین.دیدم پاهام روی هواست و یکی داره از پشت منو روی زمین میکشه.هر چی نگاه میکردم کسیرو نمیدیدم.توی خواب درد برخورد کردنم با زمینو خیلی زیاد حس میکردم.انگار واقعی بود.

آیسان
آیسان
3 سال قبل

سلام دوباره مادرم من فوت شدن خواب دیدم رو ی تشک تمیز خوابیده بود ک متوجه شدم روی تشک هم مدفوع کرده و هم ادرار من سعی داشتم ملافه اشو عوض کنم

آیسان
آیسان
3 سال قبل

سلام وقتتون بخیرمن چند وقتیه خواب میبینم یکی از اشناها مرده گاهی خواب مردن برادرامو میبنم گاهی فامیل اشناهای دور …دیشب خواب دیدم مادرزن داییم مرده بود و من ب خواهرم میگفتم یادته زن دایی ما رو درک نمیکرد الان مادر خودشم مرد….چند ماهی هست مادرم فوت شده میتونع دلیلش مرگ مادرم باش؟

رحیمه
رحیمه
3 سال قبل

سلام وقتتون بخیر باشه اگه امکان داره هر چی زودتر تعبیر خابم رو بگید چون تو بد وضعیتی قرار دارم شاید حتی فردا هم دیر باشه…خاب دیدم رفتم یه فروشگاهی ک فروشنده میخاد بهم روسری بفروشه یه روسری چهارخونه طوسی بود گفتم من این رنگی دوس ندارم بهم نمی یاد بعد یه کفش بهم نشون داد اسپرت مشکی بود اونم دوس نداشتم دیدم انگار ناراحت شده رفتم روسری رو برداشتم جلوی آینه وایستادم و سرم کردم بعد بهش گفتم نگا کن اصلا بهم نمی یاد و درش آوردم بعد داشتم مغازه رو نگاه نکردم نمدونم شاید دنبال کفشی ک پوشیده… مطالعه بیشتر »

Nastaran
Nastaran
3 سال قبل

چند سال پیش ۳ بار خواب یک پسریو دیدم که توی واقعیت نمی شناسمش ولی توی خواب مب شناختم و انگار خوابم توی آینده بود و از ابن خوابایی بود که کامل حسش می کردم انگار واقعیه یکی از اون خوابا این بود که انگار من توی خارج توی یک شرکت کار می کردم و وفتی که می خاسم سوار اسانسور شم اونم سریع اومد و یادمه که طبقه ۸ و زدم و توی راه قبل از اینکه در اسانسور باز شه بریم بیرون اون من و بوس کرد و اون ۲ تا خواب دیگه ام تو همین مایه ها… مطالعه بیشتر »

پریسا
پریسا
3 سال قبل

سلام طاعات قبول
من خواب دیدم یک سفره باز کردم و روبروی تلویزیون نشستم و دارم یه غذای نونی میخورم و پشتم که به اشپز خونه بود یه لحظه گفتم پس پدر و مادر چیکار میکنن رفتن آشپز خونه سرم رو برگردوندم از لای در که باز بود دیدم نزدیکی کردن البته پدرم که خیلی سال پیش فوت کردن، بعد مادرم اومد نشست و پدرم رفت دستشویی بعد از اونجا هم رفته بود بیرون

Rozita
Rozita
3 سال قبل

سلام. خواب دیدم یه خانومی تو محلمون که تو واقعیت من درست نمیشناسمش و اصلا ندیدمش گفتن کرونا گرفته مرده، ما تو خیابون سمت خونه اون خانومه بودیم قشنگ هوا هم بهاری بود، بعد دیدم همین خانومه اومده داره با من مامانم و اینا وخالم اینا صحبت میکنه بعد با گوشی همه عکس سلفی گرفتیم منم بغل همون خانومه بودیم هیچکس تو عکس نیافتاد جزخود اون خانوم. من رفتم یه سمت حصار که نصف اون حصار ریخته یود و مشخص بود فضای بازی هست سرسبز چن تا گاو در حال چرا بودن. من همون سمت حصار پشت ب گاوها وایسادم… مطالعه بیشتر »

عسل
عسل
3 سال قبل

دیدم سوار یه ماشین آخرین سیستم شدم و بزرگ بودبا یه عده سوار شدم
یهو دیدم معده درد گرفتم اومدم دکتر یه دکتر اومد از سر انگشتان نمونه برداری کنه کمی از پوست سر انگشتام کند برای نمونه برداری
بعد مادرم رو دیدم که کنارم بود

زهرا
زهرا
3 سال قبل

سلام خسته نباشین من درخواب دیدم یه پیرزن درحال وضو بهم گفت اگه بادوس پسرت نزدیکی کنی خورشیدگرفتگی میشه،تعبیرش چیه؟

yasaman
yasaman
3 سال قبل

سلام پسرخاله ی من دوشب پیش دقیقا چهار دقیقه قبل از اذان صبح این خوابو دیده?? خواب دیدم تو یه خونه ناآشنای انگار قدیمی خوابیده بودم که با یه خورده سروصدا چشمامو باز کردم دیدم انگار نیمه های شب بود و یه خانومی ب فاصله دو متریم کنارم دراز کشیده بود و عمیق خوابیده بود. و ی زنی ک چادرشو به کمرش بسته بود بالای سرش ایستاده بود ولی پشتش ب من بود و خیلی با استرس داشت با ی بسته کبریت نیمه باز شده همش میزد بهش و ی چیزی میخوند، تو خواب انگار ی صدایی ب گوشم میرسید ک… مطالعه بیشتر »

زهرا
زهرا
3 سال قبل

سلام خسته نباشین،من درخواب دیدم ک یه پیرزن بهم میگه اگه با دوس پسرت نزدیکی کنی خورشیدگرفتگی میشه،تعبیرش چیست؟

عسل
عسل
3 سال قبل

سلام دیدم اومدم دانشگاه وسطای راه یه خانم آشنای چادری میبینم که ازم استقبال میکنه و باهم تا یه جایی رو راه میریم تا به کلاسم رسیدم بعد یه منو فست فود دستم بود انداختم تو کیسه زباله یهو رسیدم سرکلاس استادم یه کیسه زباله جلوش بود ازمن خواست تا منورو پیداکنم و بهش بدم داشتیم می‌گشتیم یهو استادم منورو پیدا کرد تو بسته بود گفتم آخه استاد اینو براچی میخای بخونی چیزاش گرون قیمته و من سفارش دادم بعد دیدم سینک ظرفشویی آب گرفته بازش کردم با دستم و ازای داخلش خالی شدبعد مادرمو دیدم ک داشت باهام حرف… مطالعه بیشتر »

Anel
Anel
3 سال قبل

سلام مادر خواب دیده.
در گلدان سبزی کاشته بعد خیلی زود سبز شده .

Nastaran
Nastaran
2 سال قبل
پاسخ به  Anel

سلام
لطفا تعبیر کنید . ممنون

کوثر
کوثر
3 سال قبل

سلام امروز پنجم رمضان ساعت ده صبح خواب دیدم دارم ازدواج میکنم با خاستگار قبلیم .لازم ب ذکره که این اقا رو قبلا دوست داشتم چهارسال اومد خاستگاری پدرم قبول نکردن و بعد ک خاستن قبول کنن فهمیدم بهم خیانت کرده و ردش کردم.من این اقا رو فراموش کردم و ازش متنفرشدم.تو خواب اول برام سوال بود که چطور خانوادم راضی ب ازدواج مم با این اقا شده ،حلقه دستش دادم اون دستم نداد،دنبال تدارکات عروسی بودم یه ارایشگاه رفتم ارایش موهام انجام نداد یجای دیگه رفتم بلد نبود یجا رفتم ناخنام لاک نزدن بعد دنبال جوراب بودم کسی بهم… مطالعه بیشتر »

masoomeh
masoomeh
3 سال قبل

سلام چند روزه بین خانواده ی پدری من بین پدرم و عموم یه دعوای کوچیک پیش اومده و سر خانه ی پدری که چون مادرم مادرشوهرش رو نگهه داشته و اون خانه به پدر من رسیده حالا مادرم خواب دیده که مادربزرگم در خواب اومده در اون خونه و دنبال لباسی میگرده و هی از مامانم میپرسید لباس من کجاست ولی پیدا نکرد فقط دنبال می گشت مامانم میگفت دنبال می میکردی اما اون بازم میگفت لباسم کجاست

عسل
عسل
3 سال قبل

سلام خواب دیدم دارم با یه مرد حرف میزنم پشت تلفن بهم خبراز آینده میده بین همه اتفاقات خوبی ک داد فقط یه خبر بد بهم داد که اونم گفت مادرم میمیره بعدش ازش پرسیدم نمیشه کاری بکنم نمیره !؟
بعدش دیدم به دیوار تکیه دادم وخیلی ناراحتم کنار پدرم و مادرم نشسته بودم مادرم اومد کنارم نشست
من حالم خیلی بده ?

رضا
رضا
3 سال قبل

سلام من مجرد هستم ،خواب دیدم دارم شیرینی درست میکنم ،بعد برادر و پسر عموم اومدن و برام ی کت و شلوار بسیار زیبا دامادی آوردن من لباسام عوض کردم بعد ی دختر بسیار زیبا با مادرش وارد شدن و همه خانوادم هم جمع شدن و اینطور برام تداعی شد که الان جشن عقد من با اون دختر هست

سیتی
سیتی
3 سال قبل

سللم من خواب دیدم: «که با دوستم زهرا و اون یکی دوستم عسل در اتاق هستیم اتاق من کاملا صورتی بود و هیچی اونجا نبود بعد یه چاقو تو دستم بود که اون رو کردم تو شکم دوستم زهرا بعد چاقو رو از شکمش در اوردم بعد مادرم در زد و گفت: بیام تو براتو اب میوه اوردم بعد من از گوشه ی اتاقم که یک المه پارچه ی پاره پاره شده بود ورداشتم و فورو کردم تو جای چاقوی دوستم بعد گفتم: بیا تو بعد اومد تو بایه سینی اب میوه بعد گفت:چی شده من گفتم هیچی بعد از… مطالعه بیشتر »

Zohi
Zohi
3 سال قبل

من خواب دیدم اقایی که در واقعیت عاشقش هستم و متاسفانه بهش نرسیدم توی خوابم بهش نزدیک شدم و بغلش کردم متوجه شدم تبدیل به زن شده خیلی بهم نزدیک شدیم و همو بوسیدیم ولی اندام زنانه داشت میشه لطفا تعبیرش رو بهم بگید

Anel
Anel
3 سال قبل

سلام .
خواب دیدم ک مادر دوستم خودشو از بالای پنجره ب بیرون پرت کرد .
ب این صورت ک یک پیر مردیو آورد سمت پنجره و روی شونه های ایشون وایساد و خودشو ب پایین پرت کرد . پیر مرد انگار از لحاظ عقلی مریض بود چون واکنشی نشون نداد. لباس مادر دوستم شلوار سفید . مانتو آبی روشن . شال سفید.
لباس پیر مرد فقط بلیز ش پیدا بود . آبی تیره.
ساعت ۵:۵۵ صبح دیدم.

******
******
3 سال قبل

سلام من خواب دیدم که تغییر جنسیت دادم (پسر شدم )یعنی بدون اینکه متوجه بشم و با دختر خاله ام آمیزش دهانی داشتیم معنی این خواب چیه ؟

negar
negar
3 سال قبل

خواب دیدم که ۳ نفر می خواسن بم تجاوز کنن ولی من از دسشون فرار کردم

Setayesh
Setayesh
3 سال قبل
در انتظار تایید دیدگاه شما توسط مدیریت سایت

دوستم خواب دیده و بهم گفته که: ما رفتیم شمال بعد می بینیم طاها رفته خواستگاری یکی دیگه بعد فرداشم عروسی هس طاها هم عشقشه تعبیرشو زود تر میگین.

Setayesh
Setayesh
3 سال قبل

خواب دیدم ک منو رفیقم روزیتا باهم میریم تو ی جنگل بعد اون میگه بیا بریم کلبه مون تو جنگل بعدش میره لباسشو عوض میکنه منم میام خونمون تو راه میبینم ک ماشین باباشو میرونه میره
بعد تو دم خیابون همه جمع شدن منم میرم اونجا میگم چ شده میگن روزیتا مرد افتاد تو دره راه باریکه اونم افتاد منم داد زدم بعد دیدم ک جلومه گفتم مگ تو نمردی؟ اونم گفت نه عجب دره گردی ای بود

Setayesh
Setayesh
3 سال قبل

سلام خواب اولم اینه
خواب دیدم ک منو مامانم داریم از خیابان رد میشیم بعد من ک با ی پسر قبلا رل زده بودم و کاتید با دوستاش اونجا بود
ب دوستاش گف شما برین بعد خودش بهم گف سیمکارتتو درست کن بحرفیم حوصلم سر رفتع منم گفتم برو بابا

Setayesh
Setayesh
3 سال قبل

سلام من خواب اقای حسین مهری رو دیدم ک خیلی دوسش دارم و میخوام وقتی ک بزرگ شدم بازیگر شوم
خواب دیدم ک ایشون اومدن جلو خونمون و ایفونو میزنن من پنجره را باز کردم و گفتم ک بله کارم داشتین ایشون گف ستایش پس کجا موندی همه منتظر تو اند
دیگه نمیدونم ک قرار بود کجا بریم

آیسان
آیسان
3 سال قبل

با عرض سلام و ادب…دایی من فوت شدن خواب دیدم اومدن خونه بابام و قبل اینکه وارد ورودی خونه پدرم بشه نشست ی چک ب مبلع هشت میلیارد نوشت و گفت بابات جایی بدهی منو پرداخت کرده میخام جبران کنم

بی نام
بی نام
3 سال قبل

خواب دیدم مهمونیه و کسی که عاشقشم کنار من نشسته همه دارن کباب میخورن و فقط اون نخورده بود گفت کسی به من کباب نمیده من یه لقمه بزرگ من بهش دادم . توی سفره یه ببر سفید و یه سگ سیاه اندازه کف دست تو قفس بودن. تعبیر خوابم چی میشه

دکمه بازگشت به بالا