جزئیات انتشار کتاب شعر محسن چاوشی + خرید اینترنتی

در این مطلب از جدولیاب ، توضیحاتی درباره جزئیات انتشار کتاب شعر محسن چاوشی خواهیم داشت! با ما همراه باشید. محسن چاوشی ، خواننده موسیقی پاپ در تازه ترین فعالیت های هنری خود، این بار اولین کتاب اشعار خود را منتشر خواهد کرد!

محسن چاوشی ، خواننده، ترانه ‌نویس، آهنگساز و تهیه ‌کننده موسیقی که پیش تر  کلامِ قطعاتی از جمله کجایی ، شرح الف ، او و تعدادی دیگر را خود سروده و خوانده بود، که این آثار  با واکنش های متفاوتی از سوی دوستداران، منتقدان و اهالی شعر و موسیقی رو برو شد. کتاب اشعار این هنرمند شامل ۳۱ شعر در قالب غزل است که از اوایل هفته آینده شرایط پیش فروش و ارسال اینترنتی آن منتشر خواهد شد.

محسن چاوشی تجربه همکاری با شاعران و ترانه سرایان معاصر بسیاری را در مسیر هنری خود داشته است و در این بین استفاده از اشعار مولانا، سعدی، وحشی بافقی، باباطاهر، خیام  و … نیز به مرور وارد آثار و آلبوم های این خواننده خرمشهری شد.

به منظور تسهیل در خرید این کتاب برای دوستداران محسن چاوشی و با توجه به شرایط اجتماعی موجود به دلیل شیوع بیماری کرونا، فروش و عرضه کتاب فقط به صورت اینترنتی است.

اطلاعات تکمیلی برای پیش خرید و برخی موارد مربوط به شیوه تهیه این اثر که توسط انتشارات آفتاب اندیشه در اختیار مخاطبان قرار می گیرد، متعاقبا اعلام خواهد شد.

 

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا