جزئیات جدید مهاجرت رضا شیری از ایران + اینستاگرام

در این مطلب از جدولیاب ، توضیحاتی درباره جزئیات مهاجرت رضا شیری از ایران خواهیم داشت! با ما همراه باشید. رضا شیری ، خواننده سبک پاپ پس از خروج از ایران در یک گفتگوی لایو اینستاگرامی با مسعود صادقلو (دیگر خواننده پاپ پرطرفدار) خبر مهاجرت خود را تایید کرد.

 

بهمن بابازاده در توئیتر خود نوشت:

” باز هم مهاجرت یک خواننده پاپ از ایران. رضا شیری پس از خروج از ایران در یک گفتگوی لایو اینستاگرامی ضمن تایید خبر مهاجرت خود، گفت: نه فرار کردم و نه پشت به مملکت ام کردم. فقط برای تغییر سبک زندگی ام بعد ۳۷ سال از ایران خارج شدم. “

رضا شیری ، فارغ التحصیل فوق دیپلم معماری است. رضا شیری سال ها به دلیل فعالیت زیرزمینی غیر مجاز و ممنوع الکار بود، می گوید نوکر امام حسین است و از امیر تتلو دفاع می کند. رضا شیری اصالتا از ترک زبان های اردبیل می باشد! بد نیست بدانید پدر او، مرتضی شیری نام دارد که یکی از قهرمانان بوکس ایران است و مدال طلای آسیا را دارد و بعد از انقلاب ۵۷ اولین شخصی بود که توانست مجوز حضور در المپیک را بدست آورد.

رضا شیری تک پسر خانواده است. او سه خواهر دارد که متاسفانه هر سه خواهر او ناشنوا هستند و خواهر کوچک او که مونا نام دارد! او قهرمان المپیک تکواندوی معلولین است.

رضا شیری ۱۵ سال پیش ازدواج کرد که حاصل ازدواج او یک پسر ۱۴ ساله و یک دختر ۷ ساله است!

رضا شیری در اینستاگرام

https://www.instagram.com/rezashiriiii

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا