جزئیات ساخت فصل سوم برنامه عصر جدید توسط احسان علیخانی در زمستان ۱۴۰۰

در این مطلب از جدولیاب ، توضیحاتی درباره جزئیات ساخت فصل سوم برنامه عصر جدید توسط احسان علیخانی در زمستان ۱۴۰۰ شمسی خواهیم داشت! با ما همراه باشید. آخرین باری که درباره عصر جدید صحبت شد، در آخرین قسمت برنامه مهران مدیری یعنی برنامه دورهمی بود.

در آن برنامه احسان علیخانی پیشنهاد داد تا مهران مدیری در جمع داوران جدید فصل سوم عصر جدید قرار بگیرد! او هم گفت: خیلی دلم می‌ خواهد حتما. اما باید راجع به آن فکر کنم؛ واقعا خیلی زود پاسخ می‌ دهم!

البته برآمدِ این پیشنهاد، گمانه‌ هایی را به یقین تبدیل کرد که حتما فصل جدید برنامه تلویزیونی عصر جدید با تغییراتی از جمله داوران مواجه خواهد شد. البته هنوز خبری از عصر جدید نیست و پیگیری‌ ها نشان می‌ دهد که گروه منتظر آرام شدن شرایط کرونا است و احتمال دارد در زمستان سال ۱۴۰۰، عصر جدید دیگری ساخته شود؛ چون برنامه به تماشاگر احتیاج دارد! استعدادهایی که از شهرستان به تهران می‌ آیند و سختی‌ های فصل دوم نشان داد که باید عوامل منتظرِ مهار کرونا و روندِ واکسیناسیون در کشور باشند.

احسان علیخانی ، عصر جدید را حدود دو سال پیش در بهمن ماه سال ۱۳۹۷ شمسی روی آنتن شبکه سه صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران فرستاد و مرداد ماه سال ۱۳۹۸ شمسی بود که فصل اول آن با معرفی استعدادهای برتر با آرای مردمی به پایان رسید.

به فاصله چند ماه بعد. در پایان سال ۱۳۹۸ شمسی، فصل دوم این برنامه کلید خورد؛ فصلی که انتظار می‌ رفت تبدیل به یکی از تولیدات شاخص نوروز ۹۹ شود اما از اسفندماه ۹۸ و با اوج‌ گیری شیوع ویروس کرونا، فرآیند تولید و پخش این برنامه نیز مانند بسیاری تولیدات دیگر تلویزیون با دست ‌اندازهای جدی مواجه شد؛ دست ‌اندازهایی که البته تاثیری بر میزان مخاطب و همراهی مردم با این برنامه نداشت و همچنان برنامه عصر جدید در صدر فهرست تولیدات پرمخاطب سیما باقی ماند.

 

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا