برنامه همرفیق با اجرای شهاب حسینی کی شروع می شود؟

در این مطلب از جدولیاب، توضیحاتی درباره حضور زمان شروع برنامه همرفیق با اجرای شهاب حسینی خواهیم داشت! با ما همراه باشید. برنامه ‌همرفیق با اجرای شهاب حسینی قرار است از پنجشنبه همین هفته ۲۰ آذر ماه ۹۹ در پلتفرم نماوا عرضه شود و نوید محمدزاده ، اولین مهمان شهاب حسینی در این برنامه اینترنتی است.

 

برنامه اینترنتى همرفیق به کارگردانى و اجراى شهاب حسینى  به شبکه خانگی می آید. برنامه همرفیق شهاب حسینی به کارگردانی و اجرای این هنرمند بزرگ کشور مهمان شبکه خانگی می شود. قسمت نخست برنامه اینترنتی «همرفیق» با اجرای شهاب حسینی پایان هفته پخش می‌شود. تیزر این برنامه هم منتشر شده است. نویسنده برنامه همرفیق شهاب حسینی سروش صحت است و مخاطبان زیادی منتظر اجرای این ستاره سینمای ایران هستند. در ادامه جزئیات بیشتر از ساعت پخش و تکرار برنامه همرفیق شهاب حسینی را در زیر بخوانید.

شهاب حسینی بازیگر سینما و تلویزیون در جدیدترین تجربه با یک برنامه متفاوت به شبکه نمایش خانگی می‌آید.این برنامه قرار است میزبان چهره‌های محبوب کشور در فضایی باشد. در نخستین قسمت از این برنامه نوید محمدزاده بازیگر مشهور سینما برای نخستین بار در یک برنامه غیرسینمایی حضور پیدا می‌کند.

پخش برنامه اینترنتی همرفیق به تهیه‌کنندگی حسن خدادادی از ۲۰ آذر آغاز می‌شود و به صورت هفتگی هر پنجشنبه منتشر خواهد شد.

این برنامه قرار است میزبان چهره های محبوب کشور در فضایی متفاوت باشد. همرفیق از آبان ماه به صورت اختصاصی تنها از پلتفرم نماوا به صورت هفتگی پخش خواهد شد.

همچنین افرادی که علاقه مند به حضور در برنامه به عنوان تماشاگر هستند، می توانند با مراجعه به اپلیکیشن «آپ» و گزینه همرفیق اقدام به ثبت نام نمایند.

ناگفته نماند حضور سروش صحت به عنوان نویسنده در این برنامه که سال‌ها در سینما و تلویزیون قلم زده است و مخاطبان با کارهای او خاطره دارند، در کنار شهاب حسینی کار متفاوتی را رقم خواهد زد و باید منتظر ماند و دید این برنامه در زمان پخش تا چه اندازه می‌تواند مخاطبان جذب کند.

 

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا