خلاصه داستان سریال ترکی با منیجرم تماس بگیر + تعداد قسمت و زمان پخش

سریال ترکی با منیجرم تماس بگیر ورژن ترکیه سریال منو مدیر برنامه ها صدا بزن فرانسوی است که در سه فصل و سال ۲۰۱۵ از شبکه فرانس ۲ پخش شد . در این سریال هر قسمت با حضور یک ستاره ترکیه در نقش واقعی خود مانند افرادی مثل طوبی و گوچه و… به عنوان بازیگر افتخاری در سریال حاضر می شوند . سریال ترکی با منیجرم تماس بگیر به کارگردانی علی بیلگین، امیدها و ناامیدی‌ها، جنگ‌ها و تلاش‌های کارکنان صنعت سینما را به تصویر می‌کشد. این سریال ترکی از شنبه تا چهارشنبه هرشب راس ساعت ۲۱ از شبکه mbc persia به صورت دوبله فارسی پخش می شود.

سریال ترکی با منیجرم تماس بگیر

خلاصه داستان سریال با مدیر برنامه هام تماس بگیر

این سریال کپی از سریال Call My Agent! یا Dix pour cent فرانسوی است. محور این سریال یک آژانس با اعتبار استعداد یابی است که در هر قسمت شاهد بازیگران مهمانی از بخش فیلم و سریال خواهیم بود که نقش خودشان را بازی میکنند. مدیربرنامه ها و دستیارهای این آژانس ما رو به پشت پرده ی دنیای وحشی انسان های مشهور میبرن، جاییکه مدام خنده ها، احساسات، حیله ها، ناامیدی ها و اشک ها با هم برخورد میکنند. دجله که برای اولین بار وارد این دنیای وحشی میشه، مبارزه با این اشخاص مغرور رو از پایین ترین سطح شروع میکنه و …

تعداد قسمت سریال با مدیر برنامه های من تماس بگیر

سریال ترکی با منیجرم تماس بگیر با نام دیگر با مدیر برنامه های من تماس بگیر در ژانری رمانتیک از ۱۰ شهریور پخش خود را از شبکه mbc persia شروع کرده است.

تعداد قسمت های این سریال ترکی را تا ۴۰ قسمت تخمین زده اند البته بستگی به نوع سریال دارد که آیا می تواند در چند قسمت ابتدایی نظر مخاطبان را به خود جلب کند یا خیر.

بیشتر بخوانید:

خلاصه داستان قسمت اول تا آخر سریال ترکی با منیجرم تماس بگیر + عکس

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا