خلاصه داستان سریال ترکی رامو و بیوگرافی بازیگران

سریال ترکی رامو سریالی جدید از شبکه Show tv ترکیه است. پخش این سریال از ابتدای سال ۲۰۲۰ آغاز شده است و تا به الان مخاطبان فابل توجهی آن را دنبال می کنند. این سریال در ژانر درام ساخته شده است. کارگردانی سریال رامو را Yağız Alp Akaydın و نویسندگی آن را Yılmaz Şahin بر عهده دارد. این سریال سه شنبه ها ساعت ۲۱:۳۰ از شو تی وی پخش می شود. این سریال در یک فصل و ۲۰ قسمت ساخته شده اما در موقع پخش مدت زمان آنها کوتاه تر و تعداد قسمت ها توسط شبکه پخش کننده بیشتر می شود.

سریال ترکی رامو

معرفی بازیگران سریال ترکی رامو

Murat Yıldırım, Esra Bilgiç, Görkem Sevindik, Burcu Cavrar, Cemre Baysal, İlhan Şen, İdil Fırat, Sacide Taşaner, Rüzgar Aksoy, İlker Aksum Devamını Gör…

بیوگرافی مورات ییلدریم

موراد ییلدریم (به ترکی Murat Yildrim) ، بازیگر و مجری سرشناس ترک متولد ۱٣ آوریل ۱٩٧٩ در کنیا است. مراد از پدری ترک بنام مهمت صالیح و مادری عرب با نام حیات متولد شده است. او دو خواهر دارد. طبق گفته ی مراد، پدر و مادرش زبان یکدیگر را متوجه نمی شدند و به ترکی با یکدیگر صحبت میکرده اند به همین دلیل او و خواهرانش به غیر از ترکی اصلا نتوانسته اند عربی و کردی را یاد بگیرند.

مراد در یکی از روستا های کنیا بزرگ شده و پس از آن به خاطر کار پدرش که معلم ادبیات بوده به آدانا مهاجرت کرده است. او پس از تمام کردن دوره دبیرستان برای تحصیل در دانشگاه، به استانبول آمده است.

مراد ییلدریم فارغ التحصیل رشته ی مهندسی مکانیک از دانشگاه ییلدیز تکنیک است. او هپزمان با تحصیل در رشته ی مهندسی، در کلاس های تئاتر دانشگاه خود شرکت می کرده و ٣ سال بعنوان بازیگر آماتور به بازی در تئاتر مشغول بوده است. قد مراد ۱.٨٢ سانتی متر و وزن او ٧٢ کیلوگرم است .

مراد ییلدریم تا به امروز دو بار ازدواج کرده است. ازدواج اول او با بازیگر ترک، بورچین ترزی اوغلو بود. این دو در ٢۰ ژوئن ٢۰۰٨ ازدواج کردند و ۴ سال بعد از یکدیگر جدا شدند. مراد و بورچین سر صحنه ی سریال طوفان با یکدیگر آشنا شده بودند. طبق گفته ی مراد، آن ها رابطه ی بدی با یکدیگر نداشتند اما انتظارات آن ها متفاوت بوده است. او حتی تا ماه آخر زندگی مشترکشان، موضوع جداییش را به خانواده اش نیز نگفته است.

بیوگرافی اسرا بیلگیچ

اسرا بیلگیچ ۱۴ اکتبر سال ۱۹۹۲ است. وی از سال ۲۰۱۴ میلادی تاکنون مشغول فعالیت بوده‌است. اسرا از سال ۲۰۱۴ تا ۲۰۱۷ در ۴ فصل از مجموعه تلویزیونی قیام ارطغرل در نقش حلیمه خاتون همسر ارطغرل و مادر عثمان یکم بنیانگذار امپراتوری عثمانی حضور برجسته‌ای داشت. اسرا بیلگیچ در سال ۲۰۱۷ با گوخان توره بازیکن تیم ملی فوتبال ترکیه ازدواج کرد.

خلاصه داستان

رامو و خانواده اش در یکی از محله های فقیرنشین، خلاف و در عین حال باحال آدانا زندگی میکنند. بخاطر این که بیشتر به قاچاق سوخت مشغولن بهشون بنزین چی ها گفته میشه. خانواده ی رامو برای خلافکاری به اسم چنگیز کار میکنند، چنگیز خودش هم برای خلافکاری بزرگتر به نام جهانگیر کار میکند. چنگیز و خانواده اش بهیچ عنوان رفتار خوبی با زیردستانشون ندارن و همیشه به اونا ظلم میکنن و تحقیرشون میکنن برای همین رامو تصمیم میگیره که چنگیز رو کنار بزنه و جای اون بشینه که راه این اثبات خودش به جهانگیر و زدن زیراب چنگیز بود. تنها چیزی که باعث تردید رامو میشد عشقش نسبت به دختر چنگیز، سیبل بود که سعی میکرد با نزدیک نشدن به اون این عشق رو سرکوب کنه. بالاخره رامو مجبور میشه پدر و برادر سیبل رو بکشه و …

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا