خلاصه داستان سریال نوروز رنگی به کارگردانی علی مسعودی + اسامی بازیگران

در این مطلب از جدولیاب ، توضیحاتی درباره خلاصه داستان سریال نوروز رنگی به کارگردانی علی مسعودی و همچنین اسامی بازیگران این سریال تلویزیونی خواهیم داشت! با ما همراه باشید. علی مسعودی ، کارگردان سریال های تلویزیونی چندی پیش نگارش مجموعه‌ ای تلویزیونی با نام موقت نوروز رنگی و با مضمونی کمدی را برای نوروز سال ۱۴۰۰ شمسی آغاز کرده است.

این مجموعه تلویزیونی در فضای روزهای پایانی اسفند ماه یکی از سال‌ های دهه ۶۰ شمسی می‌ گذرد که هم ‌اینک نیمی از آن نوشته شده است و با فراهم شدن شرایط وارد پیش ‌تولید خواهد شد؛ و تصویربرداری آن نیز از مدتی بعد آغاز می شود.

علی مسعودی ، کارگردان ، نویسنده ، بازیگر و استندآپ کمدین درباره این مجموعه تلویزیونی می گوید: ” هم اکنون مجموعه نوروز رنگی را با سیما فیلم جلو می ‌بریم و ان‌ شاء الله در مردادم اه این کار را در مشهد کلید خواهیم زد. “

مجموعه تلویزیونی نوروز رنگی به سفارش گروه فیلم و سریال مرکز امور نمایشی سیما (سیمافیلم) و برای پخش در نوروز ۱۴۰۰ شمسی و به تهیه‌ کنندگی علی ‌اکبر تحویلیان ساخته خواهد شد.

تاکنون شهرام قائدی ، جواد خواجوی و محمد اسلامی برای بازی در این سریال قرارداد بسته اند؛ تصویربرداری سریال بین ۲۰ مرداد تا اول شهریور سال ۱۳۹۹ شمسی شروع خواهد شد.

علی مسعودی که به تازگی سریال آخر خط را برای رسانه ملی کارگردانی کرده است، نویسندگی آثاری چون ” کوچه اقاقیا ” ، ” سه در چهار ” ، ” قرارگاه مسکونی ” ، ” آقا و خانم سنگی ” ، ” سه دونگ، سه دونگ ” و ” ورود زنده ‌ها ممنوع ” را در کارنامه هنری خود دارد. وی طرح اولیه فیلمنامه سریال قرارگاه مسکونی را از خاطرات واقعی خود در دوران سربازی خویش الهام گرفته است و نوشته ‌است.

 

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا