خلاصه داستان سریال هندی نظر (چشم شیطانی) + معرفی بازیگران

جدولیاب، ترجمه: سمیرا فیض آبادی: سریال هندی نظر (چشم شیطانی) یک سریال ماورایی تخیلی مهیج محصول کشور هندوستان به کارگردانی عاطف خان است. البته این فیلم ژانرهای دیگری چون درام، رمانس ، خانوادگی و ترسناک را دربر می‌گیرد. این سریال ۴۳۲ قسمت است و یکی از طولانی‌ترین سریال‌هایی است که از شبکه استار پلاس پخش شده است. فصل اول این سریال ۴۰۹ قسمت و فصل دوم ۲۳ قسمت می‌باشد و هر قسمت ۲۲ دقیقه است. فصل اول این سریال از جولای ۲۰۱۸ تا فوریه ۲۰۲۰ پخش میشد. آنتارا بیسواس، هارش راجپوت و نیاتی فاتنانی بازیگران اصلی فصل اول این سریال هستند. فصل دوم این سریال از فوریه ۲۰۲۰ تا مارس ۲۰۲۰ نمایش داده شد و مونا لیزا و شروتی شرما و شیزان محمد بازیگران اصلی فصل دوم این سریال هستند.


خلاصه داستان سریال هندی نظر (چشم شیطانی)

موهانا راتود، یک ساحره ۲۵۱ ساله است که با گرفتن نیروی زندگی از قربانیان خود توانسته تاکنون زنده بماند. او مریدول راتود را سحر و جادو می کند و با او ازدواج می کند. آنها دارای دو فرزند به نام های آنش و کاجال هستند. موهانا به مریدول کمک می کند ثروت زیادی را از طریق جادوی سیاه جمع کند در حالی که به تدریج چشمه زندگی او را می‌خشکاند و منجر به مرگ زودرس او می شود. وداشری راتود که به شدت نگران است از دوست خود دیویا شرما که جادوگر روان (عضو قبیله ای از شکارچیان هیولا) است کمک می گیرد که با کوبیدن بر روی گیسوان بافته موهانا ، چشم شر را دفع می کند و باعث می‌شود موهانا قدرت خود را از دست بدهد. هنگامی که موهانا در گوشه ای گیر می‌افتد، دیویا او را در معبدی مسحور شده توسط مانترا محبوس می کند و خیلی زود گم می شود. ودشری و شیکار هم آنش و کاجال را به فرزندی قبول می کنند.

۱۸ سال بعد:
آنش و کاجال همراه عموزاده‌هایشان، نیها و ریشی در بمبئی رشد کرده‌اند. آنش متوجه قدرت‌های ماورایی‌اش می شود اما نسبت به اینکه یک الهه یا ساحره می‌باشد اگاه نیست. فقط دختری که نماد تریشولا دورگا را به عنوان علامت تولد خود داشته باشد ، می تواند او را از حرکت به سمت تاریکی نجات دهد. دختر دیویا ، پیا شارما ، این نماد را در پشت گردن خود دارد. پیا از کودکی و از سن خیلی کم از پدر و مادرش جدا شده است و حالا برای پیدا کردن مادر گم شده‌اش به بمبئی آمده است. جرقه هایی بین آنش و پیا شکل می گیرد. پیا پدرش نیشانت شارما را پیدا می کند که برحسب اتفاق استاد او در دانشگاه است. موهانا یک ساحره دست نشانده به نام روبی با نمادی جعلی را برای ازدواج با آنش می‌فرستد تا از این طریق بتواند برگردد. آنش و وداشری تحت کنترل روبی قرار می‌گیرند و از همین رو آنش و روبی با هم ازدواج می‌کنند. موهانا از محلی که در آن حبس شده نجات پیدا کرده و بیرون می‌آید و قدرتش را دوباره به دست می‌آورد. درواقع موهانا به آنش برمی‌گردد و آنش هم مادر واقعی‌اش را می‌شناسد.

سریال هندی نظر (چشم شیطانی)

نامان دوست دوران کودکی پیا، که اکنون دیوانه وار عاشق اوست می‌خواهد با سوءاستفاده از مادر ناخوش احوالش و قیم کم بینای پیا، با او ازدواج کند اما آنش مانع این ازدواج می‌شود. موهانا که ایجاد علاقه بین آنش و پیا ترسیده، پیامی برای پدر روبی، بایساسور می‌فرستد و از او می خواهد بیاید و پیا را بترساند. بایساسور، به جای پیا به آنش حمله می کند و این مسئله باعث وحشت موهانا می‌شود. پیا که از این اتفاق مضطرب و آشفته حال است از «دیوی-ما» کمک می‌طلبد. او از طریق یک رقص مذهبی، جان بایساسور را می‌گیرد. همه متوجه می شوند که پیا « Daivik» یا همان الهه واقعی است. نیشانت متوجه می‌شود که پیا دختر واقعی اوست. آنش نیز ساحره خود را می‌شناسد و می‌فهمد که موهانا و ودیشرا خواهران ناتنی هستند.

خواهر پیا، ساوی توسط موهانا هیپنوتیز می‌شود و جادوگری به نام «دلربا» را رها می کند تا پیا و آنش را هم جدا کند. دلربا آنها را محبوس می‌کند اما پیا، آنش را نجات می‌دهد و بعد از یک سری مشکلات خودش هم نجات پیدا می کند. موهانا با ازدواج آنش و پیا موافقت می‌کند و دیویا را آزاد می‌کند. بعدا مشخص می‌شود که دیویا، سارپیکا (مار بزرگ) است. دیویا با اتصالاتی که دارد، متوجه اهداف موهانا می شود. موهانا دیویا را می کشد اما دیویا با انتقال قدرت های مار گونه خود به پیا پیشدستی می کند. درنهایت آنش و پیا با هم ازدواج میکنند.
پیا پی به انگیزه واقعی موهانا می‌برد که می خواهد در روز ماه گرفتگی از آنش تغذیه کند و قدرت او را صاحب شده و جاودانه شود. این جادوگر کاری می کند که پیا به خواب ابدی فرو برود. بار رفتن پیا، آنش روی تیره و تار خودش را نشان می‌دهد و به شدت الهه قدرتمندی می‌شود که به هیچ کس به جز خودش اهمیت نمی‌دهد. پیا با کمک trinetra-mani ، گوهری که از چشم سوم شیوا تغذیه می کند ، بازمی گردد و حس‌های آنش را به او برمی‌گرداند. پیا اهداف شوم موهانا را برای راتودها افشا می‌کند و پس از آن آنش موهانا را بیرون می کند. بعداً، پیا و آنش رابطه نزدیکی پیدا می کنند.

دالا، خواهر دوقلوی موهانا و مادر روبی، یک الهه دو سر، حاکم بر Swapna-Lohk (دنیای رویا)، ی وحشت را به راه می اندازد و تهدید به کشتن آنش می کند. راتودها موفق به کشتن دولا می شوند ، اما او توسط موهانا احیا می شود. خواهران پیا را فریب می دهند تا قدرت مارهای خود را به آنش منتقل کند. با اعتقاد به اینکه پیا فاقد قدرت است، این خواهران سعی می کنند تا او را با استفاده از Thaayan-agni به صورت زنده بسوزانند. پیا از «دیوی ما» درخواست کمک می کند و قدرتهای به او برمی گردند. موهانا و دالا به مجسمه های سنگی تبدیل شده‌اند، اما توسط روبی آزاد می شوند. یک سارپ (مار نر) آنش را هیپنوتیزم می کند و قدرت سارپیکای او را می دزدد. او خود را به صورت آنش درآورده و گوهر پیا را هدف قرار می دهد. آنش و پیا قدرت های خود را با هم ترکیب می کنند و سارپ را شکست می دهند. موهانا در هنگام ماه گرفتگی ماه قرمز از مار مبدل به آنش تغذیه می کند و به یک سرپایان تبدیل می شود که دارای قدرت های ترکیبی است. دالا فال موهانا را می بیند که پیش بینی می‌کند فرزند آنش به او پایان می دهد. راتودها خبر بارداری پیا را جشن می گیرند. آنش در مورد اهداف موهانا برای کشتن پیا و فرزند متولد نشده آنها اطلاعاتی بدست می آورد. آنش که متوجه خطری است که آنها را تهدید می کند با جان و دل از پیا جدا می شود تا اینکه کودک به دنیا می آید. پس از شش ماه، پیا در معبد متروکه شیوا پسری به دنیا آورد. موهانا چندین بار سعی می کند کودک او را بکشد اما موفق نمی شود.

بعد از شش ماه پیا و آنش از دیدن قدرت‌های ماورایی پسرشان، آدیتیا راتود متعجب می شوند. موهانا هنوز از مأموریت خود در کشتن آدیتیا چشم پوشی نکرده است. او آدیتیا را می دزدد و از صخره ای او را پایین می اندازد، اما آدیتیا توسط پدرش آنش نجات می یابد. آدیتیا، موهانا را با یک عمل سه گانه می‌کشد. خانواده راتود خاکستر موهانا را در رودخانه می ریزند.
وداشری شیطانی می شود و به گوهر سنگین و چیزهایی که یک الهه از آنها قدردانی می کند علاقه مند می شود. پیا نسبت به تغییر رفتار وداشری مشکوک می شود و می فهمد که او یک الهه شده است. وداشری با موفقیت پیا را به یک ساحره تبدیل می کند ، اما این قدرت نمی تواند بر قدرت های الهی درون او غلبه کند. پیا موفق می شود وداشری را نسبت مهربانی درونش قانع کند. وداشری تار الهه گونه خود را برداشته و به همان رودخانه ای می اندازد که قبلاً خاکستر موهانا انداخته شده بود. موهانا بدن پری دریایی را بدست می آورد و با جلب مجدد شکاف، برای انتقام برمی گردد. موهانا پیا را فریب می دهد تا یک پری دریایی شود تا او بتواند برگردد. با این حال ، موهانا تهدید می شود که…

معرفی بازیگران فصل اول سریال

آنتارا بیسواس در نقش موهانا راتود
هارش راجپوت در نقش آنش راتود
نیاتی فاتنانی در نقش پیا شرما
دیان تالاویا در نقش آدیتیا راتود
کیشا آرورا در نقش پری راتود
ریتو چودری در نقش وداشری راتود
سومیت کول در نقش نیشانت شرما

معرفی بازیگران فصل دوم سریال:

آنتارا بیسواس در نقش مادولیکا چودری
شیزان محمد در نقش آپورو سینگ چودری
شروتی شرما در نقش پالاک ورما

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا