خلاصه داستان قسمت بیست و یکم سریال باخانمان

سریال باخانمان به تهیه کنندگی زینب تقوایی و کارگردانی برزو نیک ‌نژاد برای پخش از شبکه سه سیما ساخته شده است. این سریال هرشب ساعت ۲۰:۴۵ دقیقه پخش می شود که خلاصه داستان قسمت بیست و یکم آن را در این پست می خوانید:

قسمت بیست و یکم سریال باخانمان

مسعود با سمانه تماس می‌گیرد و می‌گوید که امشب قرار است مراسم خاستگاری گوهر خواهرش خانه آن‌ها برگذار می‌شود و مراقب مادرش باشد تا به سمت خانه آن‌ها نرود.
مسعود متوجه بسته مشکی در دست پدرش می‌شود که فکر می‌کند مواد است و باهم دعوایشان می‌شود و آقا ناصر آن را نشان می‌دهد و می‌گوید این همان انگشتر ارثی حوریه است.
آن‌ها باهم راه می‌افتند و به سمت خانه مصفی خان می‌روند و آقا ناصر شرط می‌کند که اگر او تا آن‌جا رانندگی‌کند باهاش آشتی می‌کنند.
آن‌ها به آن‌جا می‌روند و با دیدن خانه سرشان گرم می‌شود و تا آمدن خاستگارها باهم درباره کارهایشان بحث می‌کنند.
مهری خانم که روی ماهرخ حساس شده است به زور او را به مطب سمانه برده است تا با تعقیب کردنش آدرسش را پیدا کنند که با رسیدن به آن‌جا متوجه آمدن مصطفی به خانه او نیز می‌شود.
خاستگار ها به خانه آن‌ها رفته اند که ناصرخان با حرف هایش باعث متشنج شدن می‌شود که‌ مسعود با عوض کردن به موقع بحث ها مجلس را در دست خودش می‌گیرد.
کوهیار و همسرش درخانه درباره زندگی و بچه شان صحبت می‌کنند و گوهر در خانه در حال تمرین چایی بردن است که آقا رشید به کمکش می‌رود و باهم صحبت می‌کنند.
کوهیار و نگار در خانه هستند که در خانه زده می‌شود و محمدجواد یا همان هادی پشت در است و با معرفی کردن خودش یکی دیگر را بغل می‌کنند و به داخل خانه می‌روند…

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا