خلاصه داستان قسمت دوازدهم سریال باخانمان

سریال باخانمان به تهیه کنندگی زینب تقوایی و کارگردانی برزو نیک ‌نژاد برای پخش از شبکه سه سیما ساخته شده است. این سریال هرشب ساعت ۲۰:۴۵ دقیقه پخش می شود که خلاصه داستان قسمت دوازدهم آن را در این پست می خوانید:

قسمت دوازدهم سریال باخانمان

ناصر به همراه مسعود باهم به خانه رفته اند و او در محل پز پسر پیدا شده اش را می‌دهد.
حوریه و ناصر در خانه کل‌کل می‌کنند و مسعود می‌گوید قصد دارد که در روزنامه آگهی بزند تا خواهر و برادر گم شده اش را پیدا کند و باهم جمع می‌شوند تا عکس مناسب برای آن‌ها پیدا کند.
کریم در کارگاه مشغول چینی صحبت کردن می‌باشد که با خانم نعیمی درگیر بحث می‌شوند و مسعود از راه می‌رسد و به او دستور می‌دهد که درخواست آگهی چاپ عکس هادی و هدا را در روزنامه بدهد و فردای آن روز عده زیادی برای معرفی به آن‌جا می‌روند.
حوریه خانم در خانه دل تو دلش نیست و با گوهر حرف می‌زند و دردودل می‌کند.
کسانی که برای آگهی گم شده به کارگاه رفته اند، نوبتی داخل می‌شوند و باهم صحبت می‌کنند.
گوهر برای این‌که مادرش را از این حال و هوا دربیاورد برای او نقش برنده جایزه نوبل را ایفا می‌کند و با دیدن ذوق مادرش قول می‌دهد و جایزه را بگیرد.
یکی از پسرهایی که برای آگهی آمده عصبی است و از قضا به مشخصات فردی که آن‌ها دنبالش هستند نزدیک است و آن مرد با فهمیدن این‌که ناصر پدرش است عصبی می‌شود و داد و بی‌داد می‌کند و همچنان مراجعین در رفت و آمد هستند.
پارمیدا قابله حوریه به او می‌گوید که بچه های او دوقلو بودند و مسعود یکی از آن‌ها است که حوریه با شنیدنش از حال می‌رود.
سمانه به دیدن مسعود رفته است تا از او درباره رفتار های عجیب و غریب این مدت مسعود سوال بپرسد و او با گفتن بخشی از ماجرا به سرعت دست آقا ناصر را می‌گیرد تا به او را پیش حوریه خانم ببرد که ناصر ترسیده از این‌که حوریه همه چی را فهمیده باشد از دهنش می‌پرد و می‌گوید که نکنه حوریه قضیه داداش دو قلو تو را فهمیده است که باعث شوک و تعجب مسعود می‌شود.

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا