خلاصه داستان قسمت دوم سریال نجلا از شبکه سه سیما + عکس

در این مطلب از سایت جدولیاب خلاصه داستان قسمت دوم سریال نجلا را مطالعه می کنید. با ما همراه باشید. سریال نجلا سریالی است در ۱۵ قسمت که در ایام اربعین از شبکه سه سیما پخش می‌شود و داستانی پرکشش دارد. «نجلا» به کارگردانی خیرالله تقیانی‌پور و تهیه‌کنندگی سعید سعدی ساخته شده است. خیرالله تقیانی ‌پور، از کارگردانان جوان و شناخته شده حوزه تئاتر است که بعد از ساخت فیلم تونل، اولین تجربه سریال‌ سازی خود را نیز با نجلا تجربه خواهد کرد.

قسمت ۲ سریال نجلا
قسمت دوم سریال نجلا

خلاصه داستان سریال

شخصیت اصلی سریال، نجلا است و قصه پیرامون عبد با بازی حسام منظور و نجلا می‌گذرد. قصه سریال نجلا ‌در سال ۵۸ می گذرد و دختری به یک پسر عاشق در آن اوضاع آشفته و نا امنی ها وعده ای می دهد که طی آن اگر پسر بتواند او را از مرز رد کند و به زیارت اربعین برسد، در قبال عشقش به او پاسخ مثبت می دهد، اما همه اینها در طول مسیر دست خوش اتفاق‌هایی می شود.

اسامی بازیگران

حسام منظور، سارا رسول‌زاده، ملیکا شریفی‌نیا، مصطفی ساسانی، سوگل طهماسبی، جواد پورزند، علی غابشی، مرتضی شاه‌کرم، وحید نفر، بدرالسادات برنجانی، محسن پوشانی، محسن سلیمانی، سجاد دیرمینا، ابراهیم گله‌دارزاده و (با هنرمندی) هدایت هاشمی، سیدمهرداد ضیایی و آزیتا حاجیان گروه بازیگران این پروژه تلویزیونی را تشکیل می‌دهند.

خلاصه داستان قسمت دوم سریال نجلا

عبد که به خانه برمیگردد همش تو فکر نجلا پرستارش هست و با زغال روی دیوار اتاقش عکس چشمانش را میکشد و بعد به خانه خواهرش ثریا (سوگل طهماسبی) میرود تا پنکه سقفی خانه اش را درست کند. بعد با هم به مغازه شاکی شوهر ثریا (صمدی) میروند (شوهر ثریا بچه صمدی را زده و چشمش آسیب دیده و الان بیمارستان بستریه) عبد هرچی آروم باهاش صحبت میکند اما اون داد میزنه و پولی که عبد آورده بود را رد میکند که آخر دعوایشان میشود و ثریا داخل مغازه میشود و آنهارا از هم جدا میکند. عبد با دوستش قرار میگذازد و وقتی میبیند حالش نامساعد است به بیمارستان میبرتش تا به این بهانه نجلا را نیز ببیند وقتی اونجا میروند میبیند که نجلا با یکی دعوایش شده که جلوی مرد را میگیرد و بیرونش میکند از طرفی نجلا تا میبیند عبد را میگه شما همونی نیستی که دیروز اومدی سرتو پانسمان کردم؟ که عبد تایید میکند بهش میگه چرا باز کردی؟ نمیفهمی عفونت میکنه؟ و دوباره برایش پانسمان میکند.

عبد با عطا از بیمارستان بیرون میاد و عطا از عاشق شدنش خبردار میشود و بهش میگه تعقیبش کن ببین کجا زندگی میکنه کجا میره چیکتر میکنه. عبد فردای آنروز از بیمارستان به دنبال نجلا میافتد و آدرس خونه اش را گیر میاورد. نجلا وقتی میخواد وارد خانه بشه متوجه میشود که عبد تعقیبش کرده. نجلا با پدر و عمه اش (آزیتا حاجیان) زندگی میکند، عمه اش بهش میگه باید ازدواج کنی بزار این خواستگار بیاد ببینیم چجوریه که نجلا مخالفت میکند ک میگه نه و با دیدن عکس های آلبومش خاطراتش را مرور میکند. فردای آن روز دوباره عبد دم در بیمارستان منتظرش هست که میبیند هملن مردی که تو بیمارستان باهاش درگیر شده بود با چاقو داره میره سمتش که عبد با سمتش میدود و آن مرد فرار میکند. نجلا بهش میگه چرا دنبالم افتادی؟ اینجا چیکار میکنی؟ چی میخوای؟ که عبد میگه هیچی چاقو داشت اومدم. نجلا به مسیرش ادامه میدهد و عبد خم میشود و چاقو را برمیدارد که متوجه میشود گردنبند نجلا افتاده روی زمین….

بیشتر بخوانید:

سریال نجلا | اسامی بازیگران و خلاصه داستان و عکس

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا