خلاصه داستان قسمت هشتم سریال آقازاده | قسمت ۸ سریال آقازاده

در ادامه این مطلب چکیده ای از آنچه که در قسمت هشتم سریال آقازاده رخ داده است را برای شما  گرد آورده ایم. سریال آقازاده در ژانر درام اجتماعی و سیاسی داستان یک آقازاده به نام نیما بحری امیر آقایی است که تخلفات اقتصادی مرتکب شده و یک مأمور به نام حامد تهرانی سینا مهراد که او هم یک آقازاده است، البته با خصوصیاتی کاملاً مخالف تلاش می‌کند تا دست نیما را رو کند.

قسمت هشتم سریال آقازاده

در قسمت هشتم سریال آقازاده دیدیم که در حرم حامد و مرضیه با هم دعوا و بحث می کنند و هرکدام به یک سمتی می روند. در این قسمت مشخص می شود که دزدیده شدن کیف مرضیه از طرف نیما بوده است اما معلوم نیست قصدش از این کار چی بوده است، اطلاعاتی از گوشیو پاک کند یا اینکه چیزی در موبایل حامد کار بگذارد. مرضیه به سمت هتل می رود تا وسایلش را جمع کند وقتی حامد میاد بهش میگه که ماه عسلمون هم تموم شد برگشتیم تهران ۲،۳ روز دیگه بی سروصدا از هم جدا می شیم. بعد از حرم حامد از این رو به آن رو می شود و تو هتل چایی درست می کند و به راضیه میگه بریم صبحانه بخوریم. سر صبحانه به راضیه میگه می خواهم همه چیزو واسم تعریف کنی.

زمان گذشته

به مانلی آموزش های اولیه را می دهند تا با افراد کله گنده ای که کار نیما پیش آنها گیر است وارد رابطه شود و از طریق عکس و فیلم هایی که از آن فرد و خودشان می گیرد تحت فشارش بگذارند تا کار نیما را سریعتر انجام دهد. مانلی را نیما بعد از انجام یه ماموریت به مسافرت می فرستد. وقتی به خانه اش برمی گردد می بیند که نیما برایش یک تولد گرفته است، به اتاقش می رود تا لباسش را عوض کند که شهرام پشت سرش می رود و بهش چندتا عکس می دهد و میگ وید سوژه بعدی اینه. نیما به مانلی یه سوییچ ماشین می دهد و میگه کادو تولدت تو پارکینگه. مانلی با سارا میره دوستش میره تا با ماشینش دور بزند که معلوم می شود سارا با دکتر بحری پدر نیما در رابطه است. مانلی از خودش با آن فردی که شهرام عکسشو داد فیلم و عکس می گیرد و برای وکیل نیما می فرستد، شهرام پیش آن شخص می رود و بهش می گوید ازت فیلم و عکس هایی دارم که به نفعته کار مارو راه بندازی.

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا