خلاصه داستان قسمت پانزدهم سریال شرم

در این مطلب از سایت حدولیاب خلاصه داستان قسمت پانزدهم سریال شرم را می خوانید: این سریال یک ملودرام اجتماعی است که بخش زیادی از آن معمایی بوده و کم کم داستان آن بازگشایی می‌شود و برای پخش از شبکه سه سیما در فصل پاییز آماده می‌شود.

قسمت پانزدهم سریال شرم

مختاری با مریم همسر سابقش درباره فیلم و پسرشان صحبت می‌کند که او می‌گوید فیلم را نیما فرستاده است و اگر پسرش را از او جدا کند هرچیزی که درباره او می‌داند را لو می‌دهد.
لعیا به خانه آمده است و با مادرش درباره رفتارش با حسام بحث می‌کند که پسر مختاری با او تماس می‌گیرد و می‌گوید قصد دارد به دیدنش برود و حرف هایی بزند و او به حسام خبر می‌دهد تا به آن جا برود.
نیما به آن جا می رود تا ادامه فیلم قبلی را نشانشان دهد که حسام از راه می‌رسد و باهم درگیر می‌شوند و زنگ می‌زنند تا زن مختاری به آن جا برود و تکلیفشان را روشن کند که او پررو تر از این حرفا است و چیزی نمی‌گوید و در آخر می‌‌گوید پدرش را کس دیگه ای به قتل رسانده است و دست از سرش بردارند.
حسام با حال بد به خانه می‌رود و به دنبال نوار کاست های ضبط شده اش می‌گردد.
بهزاد که متوجه رفتن زن مختاری به خانه پوران می‌شود سراسیمه به آن جا می‌رود و ماجرا را می‌گوید که مختاری به خاطرات گذشته و آن روز ها که آقا صابر زنده بود و منتظر عملش بود، می‌رود.
گذشته را نشان می‌دهد که او به سراغ صابر و وسایلش رفته بود تا از نبودش سواستفاده کند و مدارکی که از او دارد را بردارد و صحنه ای از اتفاقات گذشته پخش می‌شود.
عزیزآقا خانه اش‌ را زیر و رو می‌کند و دنبال وسایلی می‌گردد و درنهایت کاغذی که رویش قوه قضاییه نوشته بود را پیدا می‌کند و به در خانه مختاری می‌رود.
مختاری مقاومت می‌کند و در را باز نمی‌کند، بهزاد به خانه می‌آید ‌که با نبود پدرش و آشفته بازار خانه رو به رو می‌شود و پدرش را صدا می‌کند

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا