خلاصه داستان قسمت ۱۶ سریال ترکی ایگو + تصویر

در این مطلب از سایت جدولیاب خلاصه داستان قسمت ۱۶ سریال ترکی ایگو را برای دوستداران این سریال قرار داده ایم با ما همراه باشید. سریال ترکی ایگو (به مرد نمیشه اعتماد کرد) با نام کامل Erkeğe Güven Olmaz و مخفف EGO به کارگردانی دوعا جان آنافارتا (Doğa Can Anafarta) و شنول سونمز (Şenol Sönmez) ساخته شد. نویسندگی این مجموعه ترکیه ای نیز برعهده جمعی از نویسندگان بود و در واقع اقتباسی از سریال کره ای وسوسه (Temptation) که خالق آن هان جی-هون (Han Ji-hoon) بود، محسوب می‌شود. این اثر از اوایل سال ۲۰۲۳ از شبکه فاکس ترکیه پخش و پس از چند ماه به پایان رسید.

قسمت ۱۶ سریال ترکی ایگو
قسمت ۱۶ سریال ترکی ایگو

قسمت ۱۶ سریال ترکی ایگو

سیبل در حال پانسمان کردن زخم ارهانه که ارهان میگه باید جشن هم بگیریم سیبل میگه واسه چی؟ ارهان میگه پرونده ای که نشون میده تونجای خرابکاری کرده تو شرکتو گذاشته روی میز طاهر خان. او با دیدن اون پرونده حتما بهم میریزه و اخراجش میکنه باید جشن بگیریم که به موقعیت تو شرکت برمیگردی! سیبل خوشحال میشه و باهمدیگه نوشیدنی میخورن. طاهر وقتی به خانه میره با تونجای سر همون پرونده دعوا میکنه و ازش میخواد از جلوی چشماش گم بشه بره. صنم خونه برهان هست که او نمیزاره نصفه شب بره و ازش میخواد شبو اونجا تو اتاق الیف بگذرونه صنم هم قبول میکنه. الیف با تونجای حرف میزنه و میگه ازتون یه خواهشی دارم تونجای میگه بگو هرچی میخوای هرکاری داری بگو انجام میدم واست. فردای آن روز سیبل از خواب بیدار میسه که میبینه ارهان کنارشه و جا میخوره و ازش میپرسه اینجا چیکار میکنی؟ ارهان میگه دیشب حالت خوب نبود آوردمت اینجا بخوابی سیبل میگه تو اینجا پس چیکار داری؟ ارهان میگه نزاشتی برم گفتی پیشت بمونم منم خوابیدم همینجا. زنگ در خانه سیبل زده میشه که میبینن تونجای اومده او میگه ببخشید  نمیدونستم خلوت کردین وگرنه نمیومدم. سیبل میپرسه چیکار داره که تونجای میگه اومدم خبر بارداری الیفو به ارهان بدم من اگه جای تو بودم به عنوان نامرد قبلیم بهش تبریک میگفتم.

تونجای از اونجا میره و ارهان شوکه شده که به سیبل میگه من باید برم. سر میز صبحانه طاهر از شوکران میپرسه که صنم کجاست؟ خونه خواهرشه هنوز؟ و شروع میکنه به غر زدن که همان موقع برای شوکران پیامی میاد شوکران پیامو باز میکنه و میبینه فیلم شبی هست که طاهر با عصین تو هتل بوده و شوکه میشه و بدون هیچ حرفی از اونجا میره تو اتاقش. طاهر دنبالش میره که وقتی از شوکران میپرسه چیشده؟ عصین بهش زنگ میزنه و او با حیله گری بهش میگه که یه نفر از رابطه من و تو خبر داره و فیلم گرفته ازمون الان واسم فرستادن و خودشو ترسیده نشون میده طاهر جا میخوره و میگه نگران نباش درسش میکنم و بعد از قطع تماس میبینه که شوکران داره نگاهش میکنه. ارهان به خونه طاهر میره که تو حیاط الیف را میبینه و ازش میپرسه که حقیقت داره؟ الیف تایید میکنه که حامله ست ازهان شروع میکنه به عذرخواهی که الیف بهش میگه بچه از تو نیست ارهان، او شوکه میشه و میگه یعنی چی؟ الیف میگه که وقتی منو تو آنتالیا تنها گذاشتی منم با تونجای برگشتم استانبول و باهم بودیم ارهان جا میخوره و از اونجا میره که الیف گریه میکنه از دروغی که گفته.

ارهان به خونه پیش سیبل میره و میخواد بغلش کنه و بهش نزدیک بشه که سیبل میگه چته؟ رفتی چیشد که اومدی سراغ من؟ ارهان میگه که بچه از اون نیست از تونجای بوده سیبل سیلی تو گوشش میزنه و میگه واسه همین اومدی تو بغل من آروم بشی؟ و ازش میخواد از اونجا بره بیرون. شوکران به طاهر میگه من یکبار بخشیدمت اینبار نه! وسایل و لباساتو جمع کن بردار اینجا طاهر جا میخوره اما شوکران حرف خودشو تکرار میکنه. موقع بیرون رفتنش از خانه بگوم میپرسه اینجا چخبره؟ چیشده؟ شوکران میگه بگو دیگه، اگه میتونی واسش تعریف کن یا خودم فیلمتو نشونش بدم بگوم شوکه میشه و میگه شما ازش فیلمم دارین؟ طاهر از اونجا یکراست میره هتل پیش عصین. شوکران به سیبل خبر میده تا به اونجا بره سیبل بهش میگه که این زن خیلی خطرناکه من از قدیم میشناسمش….

بیشتر بخوانید:

خلاصه داستان قسمت اول تا آخر سریال ترکی ایگو EGO + عکس

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا