خلاصه داستان قسمت ۱ سریال ترکی بوی توت فرنگی + عکس

در این مطلب از سایت جدولیاب خلاصه داستان قسمت ۱ سریال ترکی بوی توت فرنگی را مطاله می فرمایید. با ما همراه باشید. سریال ترکی بوی توت فرنگی (Çilek Kokusu) محصول سال ۲۰۱۵ شرکت گلد فیلم ترکیه است. این سریال در ژانر کمدی و عاشقانه ساخته شده است که بازیگران اصلی آن عبارتند از؛ Demet Özdemir , Yusuf Çim , Mahir Günşiray, Murat Başoğlu , Laçin Ceylan , Ekin Daymaz , Mine Tugay .

سریال ترکی بوی توت فرنگی

خلاصه داستان قسمت ۱ سریال ترکی بوی توت فرنگی

آسلی به همراه مادر خود اِمِل،دز استانبول زندگی میکند. امل بخاطر درد کمر، یک سال اخیر سر کار نرفته و آسلی بخاطر هزینه های زندگی در یک قنادی کار کرده و امسال به دانشگاه نرفته است. امل که بهتر شده، تصمیم دارد دوباره به عنوان آشپز منزل سر کار برود‌. بوراک، پسری شر و شلوغ از خانواده ای مطرح و ثروتمند است. او که شب گذشته به بار رفته، عکس‌هایش در خبرها پخش شده و صبح، مادرش با عصبانیت سراغ بوراک آمده و از او توضیح میخواهد. بوراک میگوید که آن دختر، دوست دختر ولکان، پسر عمویش است و سو تفاهم شده است. مادر بوراک از اینکه مشکلی در رابطه بوراک و چایلا، دوست دختر او نیست، خیالش راحت می شود. امل برای کار به خانه خانواده بوراک می رود و به عنوان آشپز در آنجا استخدام می شود. بوراک با ولکان تماس میگیرد و می‌گوید که خرابکاری شب گذشته اش را گردن او انداخته است. ولکان که پسری موجه و کاری و منطقی است، از این کار همیشگی بوراک کلافه می شود.

او قبل از رفتن به شرکت، به قنادی می رود تا کیک بخرد. او مشتری همیشگی قنادی است، و آسلی که به او علاقه دارد، با دیدن ولکان خوشحال شده و احساسات خودش را پنهان میکند و غرق در رویا می شود. چایلا، دوست دختر بوراک که چند روزی را با مادرش به شهر چشمه رفته است، با شنیدن خبر شب گذشته، از بوراک عصبی می شود و این بار نمی‌تواند او را ببخشد. صاحب قنادی که مردی به شدت بداخلاق و عصبی است، از آسلی می خواهد کیک سفارشی مشتری را که عجله دارد به خانه او برساند. آسلی کیک به دست بیرون می رود و در مسیر، هنگامی که از کوچه رد می شود، بوراک که حواسش به رانندگی نیست مقابل او می پیچد. آسلی به زمین خورده و کیک از دستش می افتد و خراب می شود. او از این قضیه عصبی می شود و با بوراک دعوا میکند، اما بوراک آسلی را مقصر میداند.

آسلی از روی لج، برف پاک کن ماشین او را می شکند و به قنادی برمیگردد . صاحب قنادی بخاطر از بین رفتن کیک مشتری، آسلی را اخراج میکند.غنچه، دوست و همکار آسلی که قصد رفتن از قنادی، برای کار در یک هتل در شهر بودروم را داشته، به آسلی پیشنهاد میدهد که او نیز همراهش برای کار به بودروم بیاید. در شرکت، ولکان به پدرش در مورد خرابکاری بوراک توضیح داده و میگوید که باید مقابل عمویش، یعنی پدر بوراک از او دفاع کنند. با این حال، پدر بوراک که از پخش اخبار و آبروریزی عصبی است، معتقد است که بوراک بیش از حد خوشگذرانی کرده و لوس شده است و باید مثل ولکان کار کند. او به بوراک میگوید که باید همراه ولکان به بودروم برود و به هتل تازه تاسیسشان رسیدگی کند. بوراک که قرار بود هفته بعد به همراه چایلا به آمریکا برود، حرصش میگیرد، اما چاره ای ندارد.

 

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا