خلاصه داستان قسمت ۲۲ سریال ترکی ایگو + تصویر

در این مطلب از سایت جدولیاب خلاصه داستان قسمت ۲۲ سریال ترکی ایگو را برای دوستداران این سریال قرار داده ایم با ما همراه باشید. سریال ترکی ایگو (به مرد نمیشه اعتماد کرد) با نام کامل Erkeğe Güven Olmaz و مخفف EGO به کارگردانی دوعا جان آنافارتا (Doğa Can Anafarta) و شنول سونمز (Şenol Sönmez) ساخته شد. نویسندگی این مجموعه ترکیه ای نیز برعهده جمعی از نویسندگان بود و در واقع اقتباسی از سریال کره ای وسوسه (Temptation) که خالق آن هان جی-هون (Han Ji-hoon) بود، محسوب می‌شود. این اثر از اوایل سال ۲۰۲۳ از شبکه فاکس ترکیه پخش و پس از چند ماه به پایان رسید.

قسمت ۲۲ سریال ترکی ایگو
قسمت ۲۲ سریال ترکی ایگو

قسمت ۲۲ سریال ترکی ایگو

بگوم وقتی ماجرای بارداری الیف را میفهمه به همه میگه تو سالن جمع بشن سپس به طاهر و شوکران میگه بهتون تبریک میگم چشمتون روشن شوهرم سلطان خیانت داره واستون دوباره بچه میاره الیف خانم بارداره همگی شوکه شدن که تونجای ازش میخواد ساکت بشه دیگه دیوونش نکنه اما او کار خودشو میکنه و در آخر میگه میدونی چیه الان واسه طلاق همه چیزو میخوام تمام پولهای تو حسابتو تمام ملک و املاکت حتی بیژامه هاتو بدبختت میکنم و به اتاقش میره. سیبل میگه خوب همش همینه؟ چیزه دیگه ای نیست که بخواین بگین الیف خانم؟ آنها باهم کمی جر و بحث میکنن و با طعنه باهم حرف میزنن که الیف میگه باشه میخوای تمام حقیقتو بگم؟ باشه و رو به همه میگه سیبل برای سه روز خلوت کردن با نامزد من بهش ۳ میلیون داد و بعد از گفتن همه چیز سیبل از اونجا میره. ارهان شبانه با صمد دنبال یه مغازه اسباب بازی فروشیه اما همه جا بسته ست آنها به یه نفر زنگ میزنن تا بیاد مغازه را باز کنه. سیبل سوار ماشینش میشه و میخواد بره که تونجای میره تا باهاش حرف بزنه او بهش میگه که از ارهان دست نکش اینجوری منم به الیف میرسم واسه اولین بار عاشق شدم میدونم که تو هم عاشق ارهانی.

سیبل میگه الیف به زودی به ارهان میگه بچه از اونه و انتقامشو از من میگیره و تورو ول میکنه! اما تونجای زیربار نمیره. سیبل تو راه به ملیس زنگ میزنه و میگه فردا عمل میکنیم که تموم بشه بره دیگه و قطع میکنه. تونجای با دیدن ارهان با او هم حرف میزنه و ازش میخواد که زود بیخیال سیبل نشه. فردای آن روز ارهان به شرکت رفته برای انجام کارها از طرفی سیبل رفته پیش ملیس برای عمل کردن ملیس دور از چشم سیبل به ارهان زنگ میزنه و میگه که سیبل میخواد عمل کنه هنوز وقت واسه بچه دار شدن داره عمل کنه دیگه ممکن نیست بچه دار بشه تو فقط میتونی منصرفش کنی ارهان میگه منظورت چیه؟ ملیس میگه متوجه نشدی؟ او عاشقته! ارهان با شنیدن حرفاش سریعا به طرف بیمارستان میره. سیبل تو اتاق عمله و در حال بیهوش شدنه که ارهان از راه میرسه و اونو از اونجا میبره به خونه خود سیبل. بگوم به شرکت پیش طاهر میره و میگه خیلی تلخه ولی باید بگم که پسرتون ازتون دزدی میکنه و کیف پول ۱ میلیونو میزاره رو میزش و میگه اینو آورده داده به من که طلاق بگیرم آوردم بدم چون دوست دارم از دست خودتون باشه چون صاحب این پول شمایی سپس میگه قبلا هم این کارو کرده ملک و کشتی و زمین خریده و میره.

طاهر به شدت عصبی میشه. سیبل وقتی به هوش میاد خودسو تو خونه خودش میبینه اما هنوز کامل هوشیار نشده که بفهمه چی به چیه و حرف بزنه. برهان به خانه پیش شوکران میره و میخواد باهاش حرف بزنه که شوکران درباره دخترش باهاش حرف میزنه و میخواد که بچه شو بندازه چون همه بفهمن واسه اونا هم بد میشه برهان میگه این گناهه من خودم میبرمش بزرگش میکنم فقط دیگه دور دختر من آفتابی نشین پسرتو کنترل کن نیاد سمت دختر من و میره.طاهر با دیدن تونجای تو شرکت جلوشو میگیره و به خاطر دزدی کردناش ازش حساب پس میگیره تونجای هم مقابله به مثل میکنه و از دوست دخترای طاهر میگه و باهم دعوای لفظی میکنن جلوی همه کارمندا…

بیشتر بخوانید:

خلاصه داستان قسمت اول تا آخر سریال ترکی ایگو EGO + عکس

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا