خلاصه داستان قسمت ۲۸۱ سریال ترکی خواهران و برادران + تصویر

در این مطلب از سایت جدولیاب برای طرفداران خلاصه داستان قسمت ۲۸۱ سریال ترکی خواهران و برادران را گذاشته ایم، برای خواندن این مطلب ما را همراهی کنید. سریال ترکیه ای Kardeslerim خواهران و برادران به کارگردانی سرکان بیرینجی داستان یک خانواده را روایت می‌کند. خانواده‌ای که علی‌رغم تمامی مشکلات و سختی ها سعی دارند هر طور شده کنارهم باشند و با تکیه بهم از پس سختی‌های زندگی بربیایند. این سریال خانواده بودن،کنارهم بودن،بدی‌ و خوبی را نشان می‌دهد. نویسندگی این اثر گول ابوس سرمچی می باشد. بازیگران این سریال جذاب عبارتنداز؛ Celil Nalçakan – Halit Özgür Sarı – Ahu Yağtu – Cüneyt Mete – Fadik Sevin Atasoy – Su Burcu Yazgı Coşkun  و …

قسمت ۲۸۱ سریال ترکی خواهران و برادران
قسمت ۲۸۱ سریال ترکی خواهران و برادران

خلاصه داستان قسمت ۲۸۱ سریال ترکی خواهران و برادران

بچه ها به مدرسه میرن که یاسمین پیش سوزی میره و از طرف برادرشم بلا به دور میگه اونا ازشون میپرسن خودش نمیتونست بیاد بگه؟ یاسمین میگه استاد بوراک جریمه اش کرده نمیتونه بیاد مدرسه واسه همین من گفتم، بعد از چند دقیقه الیف میاد که اونا با اومدنش از اونجا میرن. شنگول و اورهان به خونه آیلا رفتن تا رنگ کردنو شروع کنن که آیلا استرس داره و به اتاقش میره تا کار کردنشونو نبینه. نباهت تو کلوب پیش شوال میره و درباره سوزان و احمد میپرسه که حقیقت داره یا نه شوال تایید میکنه و واسش تعریف میکنه که وقتی سوزان را میبینه با صدای بلند میگه که من از شوهرم دست نمیکشم واسه چی باید اینکارو بکنم؟ نباهت هم همراهیش میکنه و میگه آره بابا مردها همینن میرن دورشونو میزنن بعد دوباره برمیگردن پیش زنشون واسه منم اتفاق افتاده بود دیگه شوهرمو از چنگم درآوردن ولی بازم الان پیش منه! سوزان عصبی و کلافه میشه و میره باهاشون بحث میکنه. وقتی از کلوب میزنه بیرون به احمد زنگ میزنه و از شوال و نباهت گلگی میکنه و میگه که میگهمن چیکار کردم که با من اینجوری حرف میزنن! سپس احمد برای اینکه کمی آرومش کنه میگه اصلا تو ناراحت نباش من همیشه پشتتم.

سوزان با عصبانیت میگه چجوری پشتمی آخه؟! وقتی اون شوال هنوز تو خونه با شماها زندگی میکنه؟! و بعد از کمی حرف زدن میره. آکیف به خاطر پولهایی که نباهت به باد داده با دوستش قرار میزاره تا پیشنهادشو برای گرفتن طبقه پایینی برای قمارخانه قبول کنه. بچه ها میخوان آهنگشونو بخونن و یاسمین به اونجا میره تا ازشون فیلم بگیره همزمان امل هم ازشون میگیره. یاسمین وقتی با صرب به خونه شون میرن سر و وضع خودشو نامرتب میکنه و با آسیه تماس تصویری میگیره و بهش به دروغ میگه که دزد دوربینمو برد و ازشون معذرت خواهی میکنه که فیلم از دست رفته. آنها بعد از تماس حسابی ناراحت شدن که امل فیلمی که خودش گرفته را بهشون نشون میده و آنها از خوشحالی بال درمیارن و بهش میگن تو مارو نجات دادی. تو کلوب ۴تا پسر نشستن که از صرب منو میخواستن که او بهشون میگه کار دارم صبر کنین و و قتی میبینه اونا قلندری میکنن به نگهبان میگه اونارو بیرون کنه اونا صرب را تهدید میکنن و میرن. آیلا از کارهای برک گلگی میکنه و میگه که به خاطر کمک به بابای دوست دخترش گفتیم بیاد رنگ کنه وگرنه نمیخواستیم!

همان موقع اورهان و شنگول میشنون و با دلخوری که از کسی صدقه نمیگیریم از اونجا میرن آیلا سعی میکنه منصرفشون کنه اما موفق نمیشه و بعد از رفتنشون میگه برک حسابی از خجالتم درمیاد! احمد شب تو خونه نوشیدنی میخوره که شوال توش قرص میندازه و میبرتش تو اتاقش تا بخوابه. وقتی احمد میخوابه شوال تو بغلش میره و چندتا عکس میگیره از خودشون. عمر و صرب در حال رفتن به خونه هستن که همان پسرها میریزن سرشون و کتکشون میزنن. آنها میرن که عمر و صرب به وضعیتشون میخندن و باهم کمی خوب میشن. فردای آن روز سوزان صبحانه میخوره که شوال عکسو برای سوزان میفرسته. او با دیدن عکس شوکه میشه. اوگولجان میره مسابقه را چک میکنه که ببینه بردن یا نه که میبینن نبردن. آنها ناراحت میشن که گوشیش زنگ میخوره که بهش میگن فیلمی که از خوندنشون تولدای مجازی گذاشتن بازدید میلیونی گرفته و میخوان ازشون برای تکمیل آلبومشون استفاده کنن همگی خوشحال میشن و ذوق میکنن…..

بیشتر بخوانید:

خلاصه داستان قسمت اول تا آخر سریال ترکی خواهران و برادران kardeslerim + عکس 

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا