خلاصه داستان قسمت ۲۹ سریال ترکی اسرار خانواده + عکس

در این مطلب از سایت جدولیاب خلاصه داستان قسمت ۲۹ سریال ترکی اسرار خانواده را مطالعه می فرمایید. با ما همراه باشید. سریال ترکی اسرار خانواده به کارگردانی نیهات دوراک با ژانری درام محصول کشور ترکیه می باشد. Onur Uğraş و Murat Uyurkulak نویسندگان این سریال می باشند. بازیگران این سریال عبارتنداز؛ Ayça Bingöl – Bülent İnal – Ceyda Düvenci – Sercan Badur – Erdem Akakçe – Emel Göksu – Caner Şahin Eva Dedova – Sera Kutlubey – Can Albayrak.

قسمت ۲۹ سریال ترکی اسرار خانواده

خلاصه داستان قسمت ۲۹ سریال ترکی اسرار خانواده

صبح، تامر به آتلیه اجه می رود و طبق خواسته بایهان که هر دو پسر کمال را خواسته بود، پنهانی به مرت و قدیر پیام میدهد و در یک زمان و مکان مشخص با آنها قرار میگذارد‌‌. نیلگون در مورد عکس و گوشواره به کمال میگوید. کمال مطمئن است که این عکس را امینه گرفته است. او ابتدا نیلگون را قانع میکند. سپس سراغ امینه می رود و با تهدید از او میخواهد که دیگر در کارهای کثیف سوزان همکاری نکند. سپس به شرکت رفته و همین حرفها را به سوزان نیز می زند. امینه لای کتاب یلدا، عکس قدیر را می‌بیند. او از یلدا عصبانی شده و به او هشدار میدهد که به قدیر نزدیک نشود و او باید حد خودش را بداند. یلدا طلبکارانه میگوید که به قدیر علاقه دارد و این مسأله ارتباطی به وضع مالی قدیر و اختلاف طبقاتی شان ندارد. بایهان، مرت و قدیر را گرفته و دست و پایشان را به صندلی می بندد و داخل استخر خالی می گذارد. سپس با کمال تماس میگیرد و میگوید که بهتر است هر چند سریع تر به خانه برود. فادل به دیدن نیگلون می آید تا به این بهانه از گاوصندوق کمال پول بردارد. همان لحظه، امینه پاکتی را که برای نیلگون آورده اند به او می‌دهد. نیلگون فیلم داخل پاکت را پخش کرده و با دیدن مرت و قدیر داخل استخر، به شدت شوکه شده و جیغ میکشد.

او با کمال تماس گرفته و ماجرا را میگوید. کمال به همراه سوزان به سمت خانه می آیند.او با بایهان تماس میگیرد و با عصبانیت از او دلیل کارش را میپرسد. بایهان میگوید که کمال باید او را پیدا کند و سپس بین پسرهایش یکی را انتخاب کند و دیگری کشته خواهد شد. و اگر پای پلیس به میان بیاید هر دو را خواهد کشت. کمال میگوید که دیگر در مناقصه‌ شرکت نمی‌کند، اما بایهان میگوید که این کافی نیست و او باید تقاص زیادی پس بدهد. او به کمال سه ساعت ، تا زمان پر شدن استخر مهلت میدهد. سوزان و نیلگون به شدت آشفته می شوند. کمال اسلحه اش را برمیدارد تا به دنبال بایهان برود. او می‌سپارد تا گوشی های مرت و قدیر را ردیابی کنند. او به خانه ای متروکه می رسد و گوشی ها را میبیند و متوجه می شود که اجه به بچه ها پیام داده است. سپس سراغ اجه می رود اما اجه میگید که از ماجرا بی خبر است. وقتی کمال می فهمد که تامر پیش اجه بوده، مطمئن می‌شود که او با بایهان همدست است و سراغ او می رود اما بایهان چنین چیزی را انکار میکند. کمال آدرس بایهان را پیدا میکند و سراغش می رود. آب استخر تا انتها پر شده و بچه ها در حال غرق‌شدن هستند. همان لحظه، برای خانه پیغامی می رسد که داخل آن نوشته شده که کمال بین بچه ها انتخابش را کرده است و برای فهمیدن انتخابش باید به آدرسی که نوشته شده است بروند.

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا