خلاصه داستان قسمت ۳۴ سریال ترکی اسرار خانواده + عکس

در این مطلب از سایت جدولیاب خلاصه داستان قسمت ۳۴ سریال ترکی اسرار خانواده را مطالعه می فرمایید. با ما همراه باشید. سریال ترکی اسرار خانواده به کارگردانی نیهات دوراک با ژانری درام محصول کشور ترکیه می باشد. Onur Uğraş و Murat Uyurkulak نویسندگان این سریال می باشند. بازیگران این سریال عبارتنداز؛ Ayça Bingöl – Bülent İnal – Ceyda Düvenci – Sercan Badur – Erdem Akakçe – Emel Göksu – Caner Şahin Eva Dedova – Sera Kutlubey – Can Albayrak.

قسمت ۳۴ سریال ترکی اسرار خانواده

خلاصه داستان قسمت ۳۴ سریال ترکی اسرار خانواده

شب بعد از منتقل شدن کمال به زندان، نیلگون و بچه ها به خانه می روند، اما نگهبان آنها را راه نمی‌دهد و میگوید که خانه به اسم ماجده است و او اجازه ورود آنها را نمی‌دهد. امینه با خوشحالی و پوزخند، چمدانهای نیلگون و بچه ها را آماده دم در میگذارد. آنها از ناچاری به سمت پارک می روند. قدیر با فادل تماس میگیرد اما فادل که به یک هتل گران‌قیمت رفته و مشغول خوشگذرانی است، متوجه تماس او نمی شود. نیلگون و بچه ها پول زیادی ندارند تا به هتل بروند و به ناچار آخر شب، قدیر با ایبو تماس گرفته و به خانه پیش او می روند. فادل را به خاطر سر و صدا و ایجاد مزاحمت از هتل بیرون میکنند. فادل به خانه پیش ایبو می آید و متوجه می شود که ماجده، نیگلون را از خانه بیرون کرده است. اوزان با چیچک تماس تصویری میگیرد و بعد از تعریف کردن از او، به بهانه بازی از او میخواهد که لباسهایش را مقابل او در بیاورد. صبح، ماجده در خانه به سوزان میگوید که باید همه چیز طبق نقشه و خواسته او پیش برود، و حالا بهترین فرصت است تا کمال را مجبور کنند تا مطابق میل آنها باشد. او میگوید که سوزان نیز باید طبق حرفهای او عمل کند تا بتواند کمال را دوباره به دست بیاورد.‌ او تصمیم دارد کمال را در زندان تحت فشار بگذارد تا مجبور شود در قبال آزادی، به حرف او گوش بدهد. سوزان از این نقشه استقبال میکند.

وقتی قدیر به شرکت می رود، در آنجا نیز به او اجازه ورود نمی‌دهند و میگویند که از کار اخراج شده است. قدیر عصبانی می شود و میداند همه چیز زیر سر ماجده است. ماجده با فادل تماس میگیرد و قرار میگذارد تا بقیه پول را به او بدهد. در مدرسه، اوزان چیچک را کنار کشیده و فیلم او‌ را نشان میدهد و به او میگوید که باید از این به بعد به حرفهای او گوش بدهد وگرنه فیلم او را پخش خواهد کرد. چیچک شوکه و مضطرب می شود. فادل که پول زیادی همراهش دارد، به فروشگاه رفته و لباسهای زیادی برای خودش میخرد. سپس به هتل می رود و اتاقی میگیرد. او این بار با سوزان تماس میگیرد و به او میگوید که تامر، در دزدیدن پسرها دست داشته و به عزیز بایهان کمک کرده است. او میگوید که سوزان میتواند از اجه در این مورد سوال کند. سوزان عصبی شده و با اجه قرار میگذارد. اجه به اجبار این حقیقت را تایید میکند. هنگامی که اجه از شرکت بیرون می آید، با قدیر تماس میگیرد تا بابت ماجرای کمال و همچنین اخراج شدن او همدردی کند. مرت همان لحظه از راه رسیده و متوجه می شود که اجه با قدیر حرف می زند. او از ارتباط آنها عصبی می شود. اجه طلبکارانه به مرت میگوید که ارتباط آنها به او ربطی ندارد و او بخاطر اخراج شدن قدیر تماس گرفته بوده است. مرت وقتی میفهمد که قدیر از شرکت اخراج شده است، متعجب می شود.

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا