داستان کامل سریال رعد و برق + اسامی بازیگران

سریال رعد و برق به کارگردانی بهروز افخمی و تهیه کنندگی داوود هاشمی ویژه بخش در ایام ماه رمضان ۱۴۰۰ ساخته شده است، همچنین قرار است این سریال هر شب بر روی آنتن شبکه پنج سیما برود و جایگزین سریال نوروز رنگی بشود.

سریال رعد و برق

فیلمنامه این سریال به دلیل شیوع بیماری کرونا به طور کل تغییر کرده است و هیج اطلاعاتی در خصوص داستان فیلمنامه جدید منتشر نشده است که بلافاصله بعد از معلوم شدن این پست به روزرسانی خواهد شد. اما به طور غیر واضح می توان گفت که در جریان جزئیات ماجراهایی که در ایام سیل برایشان اتفاق افتاده، قرار گرفت و ابراز امیدواری کرد که “رعد و برق” بتواند گوشه‌ای از زحمات و مجاهدت‌ های آن ها را در ماجرای سیل و اتفاقاتی که افتاده نشان دهد.

اسامی بازیگران سریال رعد و برق

شهرام قائدی، محمد فیلی، مختار سائقی، سام کبود وند، مرتضی کاظمی، مهدی زمین پرداز، محمد مختاری، ابراهیم امیرخانی، مزدک رستمی، حسن اسدی، ویدا موسوی، سپیده موسوى، مهدیه فراهانی، نگار مسلط، زهرا سرایلو، امیر موسوی، ابراهیم یوسفی، پوریا منجزی، مجید درستی، امیر عباس قاسمى، پدرام شکوری، شهروز ایری، امیر رضا برزگر، اسماعیل حبیب لی، داود عصمتی، حسین قزل باش، محمود جعفری از بازیگران این سریال هستند.

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا