دانلود قسمت دوازدهم برنامه امشو با مجید صالحی پایان فصل اول ام شو

در این مطلب از جدولیاب ، امکان مشاهده و همچنین دانلود دانلود قسمت دوازدهم برنامه امشو با مجید صالحی برای شما دوستان عزیز فراهم شده است! با ما همراه باشید. شنبه شب ۲۵ مرداد ماه سال ۱۳۹۹ شمسی ، ویژه‌ برنامه خداحافظی با فصل اول ام شو پخش خواهد شد!

همانطور که می دانید برنامه ام شو ، اولین و تنها تاک شوی کاملا طنز در ایران است که به صورت زنده، فقط در فضای مجازی پخش می‌ شود و پخش تلویزیونی ندارد.

قسمت دوازدهم امشو با مجید صالحی ، ۲۵ مرداد ماه سال ۱۳۹۹ شمسی پخش خواهد شد؛ در قسمت دوازدهم امشو با مجید صالحی با توجه نزدیکی به ماه محرم و‌ صفر ، فصل اول #امشو_با_مجید_صالحی با ۱۲ قسمت به پایان خواهد رسید و در شامگاه شنبه ۲۵ مرداد ماه سال ۱۳۹۹ شمسی ، ، ویژه برنامه خداحافظی با فصل اول، پخش می ‌شود.

در صفحه اینستاگرام ام شو چنین آمده است: ” از تمامی مخاطبان که در این چند ماه، چه آن ‌هایی که در لایو و چه آن ‌هایی که در پلتفرم‌ های دیگر ما را همراهی کردند، تشکر می ‌کنیم و امیدواریم خیلی زود دوباره برگردیم. “

پخش زنده از لایو پیج اینستاگرام ویترین استودیو (با قرعه‌کشی آنلاین یک دستگاه ۲۰۶ و ۵ گوشی هوشمند) و یوتیوب؛ پخش نسخه اختصاصی برنامه در نماوا

صفحه رسمی برنامه زنده اینترنتی امشو نوشت:

اختتامیه فصل اول ام‌شو

از تمامی مخاطبان که در این چند ماه، چه آن‌هایی که در لایو و چه آن‌هایی که در پلتفرم‌های دیگر ما را همراهی کردند، تشکر می‌کنیم و ام شو مجدد پر قدرت در فصل دوم باز خواهد گشت.

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا