دانلود گفتگوی علیمردانی با رامین ناصرنصیر در برنامه چهل تیکه اول آبان ۹۹

در این مطلب از جدولیاب ، امکان مشاهده و همچنین دانلود گفتگوی علیمردانی با رامین ناصرنصیر در برنامه چهل تیکه اول آبان ۹۹ برای شما دوستان عزیز فراهم شده است! رامین ناصر نصیر ، بازیگر و و کارگردان مهمان برنامه چهل تیکه اول آبان ۹۹ با اجرای محمدرضا علیمردانی بود.

رامین ناصرنصیر در برنامه چهل تیکه

رامین ناصرنصیر متولد سال ۱۳۵۱ شمسی در شهر تهران می باشد. پدر و مادر او اهل لاهیجان هستند و پس از ازدواج به تهران کوچ کردند. او فارغ التحصیل رشته تدوین از پردیس هنرهای زیبای دانشگاه تهران است. رامین ناصرنصیر بجز بازیگری، به کارگردانی، نویسندگی، و منشیگری صحنه نیز می پردازد.

رامین ناصرنصیر کار تلویزیونی خود را از سال ۱۳۷۳ شمسی آغاز کرد و در این مدت در مجموعه های طنز تلویزیونی از جمله پلاک ۱۴ به کارگردانی مهران مدیری، به نویسندگی سروش صحت و حمید برزگر و مهراب قاسم خانی و به تهیه ‌کنندگی محمد طالبی کاشانی ، جنگ ۷۷ به کارگردانی مهران مدیری ، باجناق ها به کارگردانی هری فرهاد آئیش، به کارگردانی تلویزیونی مسعود فروتن و به تهیه ‌کنندگی سید کمال طباطبایی ، پشت کنکوری ها به کارگردانی پریسا بخت‌آور ، و سه، پنج، دو ایفای نقش کرده ‌است. وی هم‌چنین در مجموعه طنز قهوه تلخ نقش آقای بلوکات را به عهده داشت! رامین ناصرنصیر همچنین در چندین فیلم و سریال شبکه نمایش خانگی از جمله شهرزاد و شوخی کردم به هنرآفرینی پرداخته ‌است.

 

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا