دانلود گفتگوی مهران مدیری با علیرضا نیکبخت واحدی در دورهمی ۵ خرداد ۹۹

در این مطلب از جدول یاب، امکان مشاهده و همچنین دانلود گفتگوی مهران مدیری با علیرضا نیکبخت واحدی در دورهمی ۵ خرداد ۹۹ برای شما دوستان عزیز فراهم شده است! با ما همراه باشید. علیرضا نیکبخت واحدی ، بازیکن سابق فوتبال در پست هافبک چپ و مربی فوتبال متولد ۹ تیر ماه سال ۱۳۵۹ شمسی در شهر مشهد می باشد.

علیرضا نیکبخت واحدی در دورهمی

علیرضا نیکبخت واحدی پس از گذراندن یک دوره موفق در تیم ابومسلم خراسان و مطرح شدن در سطح اول فوتبال ایران، در سال ۱۳۷۸ شمسی به تیم فوتبال استقلال تهران پیوست. او در فصل ۱۳۸۵ و ۱۳۸۶ شمسی از سری مسابقات لیگ برتر فوتبال جمهوری اسلامی ایران پس از اینکه باشگاه استقلال تهران تلاشی برای حفظ او نکرد، بعد از ۶ سال حضور در تیم استقلال تهران از این تیم به باشگاه پرسپولیس تهران پیوست!

علیرضا نیکبخت واحدی جمعا در ۱۹ دربی بازی کرده ‌است (۱۳ دربی با پیراهن تیم فوتبال استقلال تهران و ۶ دربی با پیراهن تیم فوتبال پرسپولیس تهران). علیرضا نیکبخت واحدی  بعد از علی پروین که با ۲۰ بازی رکورددار حضور در دربی است، با ۱۹ حضور در رتبه دوم بازی در دربی بزرگ ایران قرار دار! علیرضا نیکبخت واحدی فقط یکبار با پیراهن تیم فوتبال پرسپولیس تهران در دربی ۶۲ موفق به گلزنی شده ‌است!

 

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا