دانلود گفتگوی مهران مدیری با ژاله صامتی در دورهمی ۴ خرداد ۹۹

در این مطلب از جدول یاب، امکان مشاهده و همچنین دانلود گفتگوی مهران مدیری با ژاله صامتی در دورهمی ۴ خرداد ۹۹ برای شما دوستان عزیز فراهم شده است! با ما همراه باشید. ژاله صامتی ، بازیگر سینما و تلویزیون متولد ۱۴ فروردین ۱۳۵۱ در تهران می باشد. ژاله صامتی فعالیت هنری خود را با حضور در فیلم ” دت یعنی دختر ” به کارگردانی ابوالفضل جلیلی آغاز کرد و پس از آن در سال ۱۳۷۳ شمسی به عنوان بازیگر نقش اول فیلم ” دشت ارغوانی ” به کارگردانی نادر مقدس انتخاب شد.

ژاله صامتی در دورهمی

ژاله صامتی فعالیت حرفه ‌ای خود را با بازی در فیلم‌ های سینمایی ” سایه به سایه ” به کارگردانی و نویسندگی علی ژکان ، ” از جنوب تا شمال ” ، ” خفاش ” به کارگردانی علی اصغر شادروان و به نویسندگی سیمین بازرجانی و علی اصغر شادروان، ” آخرین نبرد ” به کارگردانی حمید بهمنی و به نویسندگی داوود امیریان ، ” فرار مرگبار ” به کارگردانی تورج منصوری و به نویسندگی تورج منصوری و اکبر یوسفی نجف آبادی و ” مربای شیرین ” به کارگردانی مرضیه برومند و به نویسندگی فرهاد توحیدی پی گرفت.

وی همچنین در مجموعه ‌های تلویزیونی متعددی از جمله ” یحیی و گلابتون ” به کارگردانی اصغر آبگون ، ” سفر به سرزمین ملائک ”  به کارگردانی علی غفاری ، ” هتل ” ، ” فکر پلید ” ، ” مجتمع فرخ و فرج ” ، ” آژانس دوستی ” و ” این زمینی ‌ها ” حضور داشته‌ است.

 

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا