دانلود گفتگوی کامل بدون تعارف با روح الله زم گرداننده شبکه آمد نیوز

در این مطلب از جدولیاب ، امکان مشاهده و همچنین دانلود گفتگوی کامل بدون تعارف با روح الله زم گرداننده شبکه آمد نیوز برای شما دوستان عزیز فراهم شده است! با ما همراه باشید. برنامه بدون تعارف این هفته به سراغ شاه‌ ماهی ضد انقلاب، روح الله زم رفته است و مصاحبه‌ ای بدون تعارف را پیرامون اقدامات وی انجام داده است تا گویای ناگفته ‌های بسیاری را برای مردم باشد…

روح ‌الله زم شهریور ماه سال ۱۳۵۲ شمسی در تهران به دنیا آمده و سازنده سایت و کانال تلگرامی آمد‌نیوز است. او پس از رخدادهای سال ۱۳۸۸ شمسی، توسط وزارت اطلاعات دستگیر شد و سپس ایران را ترک کرد. روح ‌الله زم فرزند محمد علی زم از روحانیون سرشناس است و به همین دلیل امکان نزدیکی او با فرزندان مسئولان فراهم شد. پدر روح ‌الله زم مدتی در کسوت تهیه ‌کننده در سینمای ایران فعالیت داشت و سبب ورود فرزند خود به آثار سینمایی شد. محمدعلی زم همچنین نامزد دهمین دوره مجلس شورای اسلامی شهر تهران در تاریخ بیست‌ و نهم اردیبهشت ماه سال ۱۳۹۶ شمسی بود، اما نتوانست رای لازم را کسب کند و در سمت پیشین‌ خود یعنی معاون فرهنگی و اجتماعی دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد ایران به کار خود ادامه داد.

در اسفند ماه سال ۱۳۹۷ شمسی مستند ایستگاه پایانی دروغ از صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران پخش شد که در آن ادعا شد روح ‌الله زم ، بازیچه نیروهای اطلاعاتی جمهوری اسلامی ایران بوده‌ است؛ پخش این مستند واکنش ‌های زیادی در پی داشت و جایگاه و اعتبار زم را دستخوش تغییر کرد! با این همه، چندی پیش و پس از نزدیک به ۴ سال بحث و جدل درباره پیدا و پنهان شبکه ضد ایرانی آمدنیوز، روح ‌الله زم در اختیار اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی قرار گرفته است تا بار دیگر قدرت اطلاعاتی ایران به رخ گروه‌ های معاند کشیده شود.

 

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا