زمان انتشار سری سوم شبهای مافیا با حضور کامبیز دیرباز به عنوان گرداننده + لیست شرکت کنندگان

توصیحاتی درباره زمان انتشار سری سوم شبهای مافیا با حضور کامبیز دیرباز ، بازیگر سینما و تلویزیون به عنوان گرداننده در این مطلب از جدولیاب خواهیم داشت! با ما همراه باشید. به تازگی مطلع شده ایم ساخت سری سوم شبهای مافیا به کارگردانی و تهیه کنندگی سعید ابوطالب کلید خورده است! در سری جدید و فصل آخر این رئالیتی شو، کامبیز دیرباز به عنوان گرداننده شبهای مافیا حضور دارد! این بازیگر، خود یکی از شرکت کنندگان فصل قبل بود که تا مرحله فینال راه پیدا کرد.

صفحه رسمی رئالیتی شوی شبهای مافیا در اینستاگرام نوشت:

این بار سرنوشت شهر در دستان کدام طرف بازی خواهد بود، شهروندان یا مافیای مسلح؟

اما آخرین گروه شبهای مافیا شامل افراد زیر است:

  • کوروش تهامی
  • ارشا اقدسی
  • علی صبوری
  • مهدی جهانی
  • شهرام عبدلی
  • عباس جمشیدی فر
  • مجید یاسر
  • ادموند بزیک
  • امیر کاظمی
  • حسین سلیمانی
  • امیر غفارمنش
  • سیاوش مفیدی

لازم به بیان است انتخاب بازیکنان زن برای حضور در فصل دوم سری سوم هم در حال انجام است و تاکنون ترلان پروانه ، بهاره افشاری و لاله اسکندری به پروژه پیوسته اند.

فصل جدید این برنامه پس از انجام مراحل فنی و اخذ مجوز در فیلیمو منتشر می شود.

شبهای مافیا به کارگردانی و تهیه کنندگی سعید ابوطالب به صورت اختصاصی از فیلیمو پخش می شود (نخستین قسمت این برنامه در تاریخ ۲۷ آبان ماه سال ۱۳۹۹ شمسی توسط سامانه فیلیمو منتشر شد).

سعید ابوطالب ، فیلمساز و از اصولگرایان مستقل می باشد که در کارنامه فعالیت های وی نماینده مردم تهران، شمیرانات، ری، اسلامشهر و پردیس در مجلس هفتم شورای اسلامی دیده می شود.

نحوه برگزاری شبهای مافیا

در بازی شبهای مافیا ، بازیکن‌ ها به دو دسته اکثریت شهروند و اقلیت مافیا تقسیم می‌ شوند. هیچ بازیکنی به جز صاحب نقش و گرداننده از نقش‌ های دیگران مطلع نیست، گرچه گروه مافیا در شب اول یکدیگر را می‌ شناسند. هدف شهروندان در دست گرفتن شهر و پاکسازی آن از مافیا می باشد و پیروزی مافیا در گروی برابری با تعداد شهروندان است! بازی در ۲ بخش شب‌ ها و روزهای متوالی انجام می‌ شود و اعضای هر گروه تلاش می‌ کنند با اتهام زدن، نفرات گروه رقیب را از جریان بازی خارج کنند.

در پایان هر روز و با قانون تعداد یک‌ دوم نفرات حاضر (+ یک) رای، مرحله اول رای گیری در روز انجام می‌ شود؛ و پس از شنیدن دفاعیه متهمان مرحله دوم رأی‌گیری انجام می‌شود. در صورتی که یک نفر به صورت تک‌ دفاع وارد دفاعیه شود، مرحله دوم رای‌ گیری در همان روز و بیداری صورت می‌ گیرد و وضعیت خروج فرد مشخص خواهد شد. اما اگر بیش از یک بازیکن وارد رای‌ گیری شوند، دیگر بازیکنان به خواب نیمروزی رفته و رای دوم خود را می‌ دهند. در این حالت و پیش از بیدار شدن مجدد بازیکنان، گرداننده بازی شهردار را بیدار می‌ کند و از وی کسب تکلیف می‌کند. هر کس فقط یک حق رای دارد، و خود متهمان حق رای ندارند. اگر تعداد رأی دو نفر در مرحله دوم رای‌ گیری با هم برابر شود، از قرعه شانس یا قرعهٔ مرگ استفاده می‌ شود تا تکلیف مشخص شود. بازیکن خارج‌ شده در بخش روز می‌تواند از بین ۶ کارت با انتخاب تصادفی، وضعیتی را برای خودش یا بازی تعیین کند و همچنین بدون اشاره مستقیم به هر نقشی کلام آخر را بگوید.

در بخش شب به فرمان گرداننده، گروه مافیا از خواب بیدار می شود و به صورت پنهانی لحظاتی را به مشورت می‌ نشینند که کدام شهروند را مورد هدف شلیک خود قرار دهند و کدام فرد را نجات دهند! پس از آن گرداننده بازی شهروندان دارای عنوان از جمله دکتر، کارآگاه، روان‌ پزشک، جان‌ سخت و حرفه‌ ای را هم به نوبت برای اجرای نقش‌ های شب خود بیدار می‌ کند. بازیکن کشته‌ شده در شب، حق انتخاب کارت و کلام آخر ندارد و باید در سکوت کامل از بازی خارج شود.

 

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا