زمان دقیق پخش و تکرار سریال ایلدا از شبکه یک

در این مطلب از جدولیاب ، توضیحاتی درباره زمان دقیق پخش و تکرار سریال ایلدا از شبکه یک صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران خواهیم داشت! با ما همراه باشید. همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس، مجموعه تلویزیونی ایلدا به کارگردانی راما قویدل و به تهیه کنندگی سید علیرضا سبط احمدی و و به نویسندگی نوشین پیرحیاتی و به سفارش مرکز سیمافیلم از روز جمعه ۴ مهر ماه سال ۱۳۹۹ شمسی، هر شب از شبکه یک صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران پخش می شود؛ پنجشنبه ها خلاصه یک هفته نمایش داده خواهد شد.

زمان پخش و تکرار سریال ایلدا

سریال ایلدا در ۲۴ قسمت ۴۵ دقیقه ای با موضوع اتحاد و حماسه مردان و زنان عشایر مرزنشین در برابر متجاوزان به خاک این مرز و بوم و قصه ایستادگی و ایثار آنها از سال‌ ۱۳۵۸ شمسی تا ۱۳۵۹ شمسی ساخته شده است.

در این سریال مجید مظفری نقش صالح خان ، پوریا پورسرخ نقش ایرج ، فاطمه گودرزی نقش دا گل و جعفر دهقان نقش استوار کاکاوند را ایفا می کنند. کاظم هژیرآزاد ، کوروش سلیمانی ، امیرمحمد زن د، مینا نوروزی فرد ، غلامرضا علی اکبری ، سینا رازانی ، مهدی صبایی ، شهین تسلیمی، مسعود چوبین و رضا نجفی از جمله بازیگران دیگر این سریال هستند.

ایل دا یکی از مجموعه ‌های پربازیگر و از تولیدات سیما فیلم است. در این مجموعه بیش از ۳۵ بازیگر حرفه ‌ای سینما و تلویزیون با گریم‌ های متفاوت فعال هستند همچنین بیش از ۱۰۰ بازیگر تلویزیون و تئاتر لرستان در این مجموعه به ایفای نقش می‌ پردازند!

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا