زمان دقیق پخش و تکرار سریال دخترم نرگس از شبکه تماشا

سریال دخترم نرگس یک سریال اجتماعی- پلیسی است که توسط سیمای ارومیه ساخته شده و از شبکه یک پخش می‌شود. این سریال در ۲۶ قسمت چهل دقیقه ای ساخته شده است. نرگس، دانشجوی ممتاز دانشگاه ارومیه است و مراحل انتهایی پایان نامه خود را سپری می‌کند. او فرزند سوم خانواده صادقی است. نرگس همواره گره گشای مشکلات اعضای خانواده، به ویژه برادر بزرگترش نادر بوده و هست، اما در روند عادی زندگی شان اتفاقاتی می‌افتد و اسراری فاش می‌شود که احوال نرگس و خانواده را دگرگون می‌سازد…

سریال دخترم نرگس از شبکه تماشا

خلاصه داستان سریال

مهوش صبرکن از بازیگران این سریال گفت: سریال «دخترم نرگس» در استان های آذربایجان غربی و شرقی، زنجان و کردستان تصویربرداری شده است و قصه آن پیرامون زندگی یک خانواده طلافروش است که محمود پاک‌نیت در این سریال نقش همسر من را بازی می‌کنند و در آنجا هم به دلیل مشکلاتی که برای پسرمان اتفاق می‌افتد قصه پیش می‌رود.

اسامی بازیگران سریال دخترم نرگس

بازیگرانی چون مریم خدارحمی، امیر صد هزاری، فریبا طالبی، مهدی علی پور، کیوان مظاهری، جمال ذوالقدر، ماهرخ رفیع زاده، عفت مهپور، رقیه بایبوردی، رباب مرزبان، مهین کاظمی و فریدون سید سیاح در سریال دخترم نرگس بازی کرده‌اند.

عباس سرودی، هرمینه بارسنجی، شراره مظلومی فرد، محمد کاظمی، پدرام رحمانی، علیسا ذوالقدر، بهمن خضری، حامد مرادی، هنگامه بهبودی، فاطمه خلیفه گلی، مرضیه رضوانفر، نازنین خادم، مسعود یکانی و هاشم چاوشی از دیگر بازیگران این سریال هستند.

زمان دقیق پخش و تکرار

این سریال همزمان با پخشش از شبکه ۱ از شبکه تماشا راس ساعت ۰۰:۰۰ نیز پخش خواهد شد. ساعت های تکرار آن نیز؛  ۰۶:۰۰ و ۱۲:۰۰ و ۱۸:۰۰می باشد.

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا