زمان دقیق پخش و تکرار سریال عطر گل یاس از شبکه آی فیلم

سریال عطر گل یاس از مجموعه های قدیمی و نوستالژیک تلویزیون است که احتمالا خیلی ها آن را ندیده اند. به همین دلیل شبکه آی فیلم تصمیم به پخش می مجدد این سریال گرفته است.این سریال را بهمن زرین پور در سال ۱۳۶۹ برای شبکه یک کارگردانی کرد و در مجموع در ۱۰ قسمت روی آنتن رفت.

سریال عطر گل یاس

خلاصه داستان سریال عطر گل یاس

دو برادر که در سمنان زندگی می‌کنند، به دلایلی با یکدیگر قطع رابطه کرده‌اند و برادر کوچک‌تر به تهران کوچ می‌کند. پس از گذشت سی سال، برادر بزرگ‌تر دچار بیماری قلبی می‌شود و زمینه برای آشتی این‌دو ایجاد می‌شود، اما همسر برادر بزرگ‌تر و برادرانش به هر طریقی سعی دارند از این آشتی و پیوند دوباره جلوگیری کنند. سرانجام، پس از اتفاقات گوناگون و تصادف شدید برادر بزرگ‌تر که به تحریک برادر همسر انجام شده و اعتراف ضارب موتوری‌اش، دو برادر به یکدیگر می‌رسند و … .

ساعت پخش و تکرار از شبکه آی فیلم

این سریال هر روز ساعت ۴ بعداز ظهر از شبکه آی فیلم پخش می شود و تکرار آن نیز در دو نوبت در ساعت های ۱۲ شب و ۸ صبح روز بعد روی آنتن می رود.

سریال عطر گل یاس

اسامی بازیگران

داوود رشیدی، اکبر زنجانپور، اسماعیل شنگله، بهروز بقایی، بهرام شاه محمدلو، فاطمه مرموزنیا، شمسی فضل الهی، هایده حائری، محبوبه مقبلی، مینا جعفرزاده، سیروس ابراهیم زاده، پرستو گلستانی، اکبر رحمتی، سروش خلیلی، سهیلا رضوی، علی سخاوت زاهدی و رضا بنفشه خواه در این سریال به ایفای نقش پرداخته اند.

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا