زمان دقیق پخش و تکرار سری جدید برنامه اتفاق با اجرای رضا رشیدپور

در این مطلب از جدولیاب ، توضیحاتی درباره زمان دقیق پخش و تکرار سری جدید برنامه اتفاق با اجرای رضا رشیدپور خواهیم داشت! با ما همراه باشید. تولید برنامه اتفاق با اجرای رضا رشیدپور که مدتی به دلیل شرایط کرونایی متوقف شده بود، با تغییراتی در دکور به‌ زودی از سر گرفته می ‌شود!

زمان پخش سری جدید برنامه اتفاق

برنامه اتفاق به تهیه کنندگی محمدرضا رضائیان و اجرای رضا رشیدپور از شهریور ماه سال ۱۳۹۹ شمسی به کنداکتور شبکه ۳ صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران باز می‌ گردد؛ و پخش این برنامه از شبکه سه صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران همچون سال گذشته شب ‌های پنجشنبه و جمعه خواهد بود.

این برنامه تلویزیونی از جمله برنامه ‌های شاخص شبکه سه صداوسیمای جموری اسلامی ایران بود که در روزهای پایانی سال ۱۳۹۸ شمسی روی آنتن رفت و با مختصات ویژه ‌ای که به خصوص در زمینه طراحی دکوری عظیم با قابلیت حضور نزدیک به هزار مخاطب در استودیو داشت، موردتوجه رسانه‌ ها قرار گرفت!

این حجم از آمار حاضران در لوکیشن ضبط برنامه (چیزی نزدیک به هزار مخاطب!) هم بود که آسیب ‌پذیری اتفاق را در مواجهه با بحران کرونا، بیش از دیگر برنامه‌ های تولیدی شبکه‌ های مختلف کرد. اصل و اساس طراحی برنامه رصا رشیدپور ، تعامل رودررو با تعداد بالای مخاطبان حاضر در استودیو بود و با منع حضور این حضار، بخش عمده ‌ای از منطق طراحی برنامه زیر سوال رفت و به همین دلیل برنامه با چالش جدی مواجه شد!

تلاش رضا رشیدپور برای رسیدن به استاندارد یک برنامه گفتگومحور و کارشناسی در حوزه مسائل روز همچون کرونا در همان ساختار و قالب هم به داد اتفاق نرسید. این بار گویی فضای بصری برنامه تناسب لازم با محتوای طراحی ‌شده برای آن در غیاب مخاطبان را نداشت و برای همین بار دیگر روند تولید برنامه با توقف مواجه شد. در این شرایط گمانه‌ زنی ‌های مختلفی نسبت به سرانجام اتفاق و فعالیت ‌های آتی رضا رشیدپور در محافل رسانه ‌ای و به خصوص فضای مجازی مطرح شد؛ از تلاش وی برای پیگیری جدی ‌تر تولید یک فیلم سینمایی گرفته تا کارهای دیگر. تازه‌ ترین شایعه در این زمینه هم مربوط به احتمال کوچ او به شبکه یک صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران و تولید یک برنامه صبحگاهی بود که روز گذشته در برخی کانال ‌های مجازی مطرح شد!

اما در واکنش به این شایعات مدیر روابط عمومی برنامه اتفاق تاکید کرد: این برنامه به دلیل شیوع بیماری کرونا و محدودیت ‌های ارتباطی و پروتکل‌ های بهداشتی از آوردن حدود هزار نفر تماشاچی برای برنامه اصلی خود محروم است؛ اما این روزها در حال تغییراتی در دکور و حال و هوای برنامه هستیم و تا پایان این هفته این تغییرات صورت گرفته و عوامل برنامه آماده ضبط برنامه خواهند شد. تلاش سازندگان برای تغییرات برنامه در راستای حفظ سلامت تماشاچیان و عوامل خواهد بود و پخش مجدد اتفاق از شهریور ماه آغاز خواهد شد.

 

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا