زمان پخش و تکرار سریال نجلا از شبکه سوم سیما

سریال نجلا یکی از سریال های مناسبتی سیمای جمهوری اسلامی است که قرار بود در دهه اول محرم پخش شود اما تغییراتی رخ داد که زمان پخش آن تغییر یافت ، در این مطلب زمان پخش سریال نجلا را مورد بررسی قرار خواهیم داد .

زمان پخش سریال نجلا از شبکه سوم سیما

سریال «نجلا» از روز پنج شنبه ۱۷ مهرماه مصادف با اربعین حسینی روی آنتن شبکه سه سیما می‌رود.
طبق اعلام پایگاه اطلاع رسانی سیما؛ سریال «نجلا» به کارگردانی خیرالله تقیانی‌پور و تهیه کنندگی سعید سعدی از روز اربعین از شبکه سه سیما پخش می‌شود.
حسام منظور، سارا رسول‌زاده، ملیکا شریفی‌نیا، مصطفی ساسانی، سوگل طهماسبی، جواد پورزند، علی غابشی، مرتضی شاه‌کرم، وحید نفر، بدرالسادات برنجانی، محسن پوشانی، محسن سلیمانی، سجاد دیرمینا، ابراهیم گله‌دارزاده و (با هنرمندی) هدایت هاشمی، سیدمهرداد ضیایی و آزیتا حاجیان گروه بازیگران این پروژه تلویزیونی را تشکیل می‌دهند.
این سریال در سال ۵۸ روایت می‌شود که البته ربط خاصی به انقلاب اسلامی و یا دفاع مقدس ندارد بلکه عاشقانه‌ای است که حول زیارت و زندگی امام حسین (ع) روایت می‌شود. با بازیگران مطرحی که در این سریال ایفای نفش نموده اند توقع می رود که جزو سریال های پربیننده در سال ۹۹ انتخاب شود . حسام منظور که پیش از این سریال پرمخاطب بانوی عمارت و برادر  جان را روی آنتن داشت توقع را بالا برده و همین طور بازیگر نقش نجلا که سارا رسول زاده می باشد .

سریال نجلا چند قسمت است؟

سریال نجلا در ۱۵ قسمت پخش خواهد شد.

ساعت پخش سریال نجلا

سریال نجلا هر شب ساعت ۲۰:۴۵ دقیقه از شبکه سه سیما پخش می شود.

ساعت پخش و تکرار سریال نجلا

ساعت تکرار سریال نجلا

تکرار سریال نجلا پس از پخش در ساعت ۲۰:۴۵ را در ۳۰ دقیقه بامداد، ۹ و ۵۰ دقیقه صبح  و ۱۴ و ۴۵ دقیقه روز بعد  می توانید مشاهده کنید.

بیشتر بخوانید :

سریال نجلا | اسامی بازیگران و خلاصه داستان و عکس

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا