زمان پخش فصل دوم سریال همبازی + خلاصه داستان و اسامی بازیگران

در این مطلب از جدولیاب ، توضیحاتی درباره زمان پخش فصل دوم سریال همبازی خواهیم داشت! با ما همراه باشید. سریال عاشقانه همبازی به عنوان سریال نوروزی به کارگردانی سروش محمدزاده و محصول گروه فیلم و سریال شبکه دو تلویزیون جمهوری اسلامی ایران از ۲۷ اسفند ماه سال ۱۳۹۹ شمسی از شبکه دو پخش شد!

در این سریال بازیگرانی چون آتیلا پسیانی ، همایون ارشادی ، علیرضا استادی ، بهنام تشکر ، کمند امیر سلیمانی ، رویا جاویدنیا ، علیرضا اوسیوند ، دیبا زاهدی ، حسین مهری ، کامران تفتی ، نیلوفرکوخانی ، مریم مومن ، امیر کاظمی ، ایمان صفا ، پادینا کیانی و همچنین خیام وقار کاشانی ایفای نقش کرده اند.

همبازی سعی داشت در فضایی جدید با قصه‌ ای اجتماعی به قلم وحید حسن زاده و مریم اسمی خانی با طراحی نوید محمودی به روابط جوانان اشتغال و هویت نگاه ویژه ای داشته باشد.

اما به تازگی سروش محمدزاده ، کارگردان سریال همبازی با ابراز خرسندی از گفت و گوی بی واسطه با مردم در امور مخاطبان روابط عمومی سازمان گفت: تجربه این گفت و گو و آگاهی از نظر مردم درباره اثر تجربه جدید و شیرینی بود که برای ما انرژی بخش است. امروز توفیقی حاصل شد که با مخاطبانی از سراسر ایران و از ده استان گفت وگو کنم که همه از سریال راضی بودند و درخواست داشتند فصل دوم سریال را بسازیم.

همچنین مدیرگروه فیلم و سریال شبکه دو از تصمیم شبکه دو برای تولید فصل دوم این سریال خبر داد و گفت:

سریال همبازی با طرح موضوعاتی چون ازدواج و اشتغال جوانان، پیوند جوانان با نسل قبل و… حرف های مهمی داشت که باید مخاطب با صبوری آن ‌ها را در سریال دنبال کند و در دو قسمت آخر بسیاری از حرف هایی که در طول سریال زده شده بود، به نتیجه می رسد که توصیه می ‌کنم مخاطبان این سریال آن را از دست ندهند.

 

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا