زمان پخش مسابقه دو در دو از شبکه دو سیما

در این مطلب از جدولیاب، توضیحاتی درباره زمان پخش مسابقه دو در دو از شبکه دو سیما خواهیم داشت! با ما همراه باشید. مسابقه تلفنی دو در دو به تهیه‌ کنندگی و کارگردانی مجتبی صدخسروی و با اجرای کیمیا گیلانی با هدف ایجاد سرگرمی و نشاط اجتماعی، ارتقای دانش عمومی و تعامل هر چه بیشتر با مخاطبان از دوشنبه ۲۲ دی ماه سال ۱۳۹۹ شمسی ساعت ۱۹:۴۵ روانه آنتن شبکه دو سیما می‌شود.

مسابقه تلفنی دو در دو کاری از گروه اقتصاد و دانش شبکه دو می باشد که طراحی و اجرای دکور متفاوت این مسابقه را، نصیر قواعد برعهده داشته است؛ همچنین طراح سوالات پیمان شوقی است و طراحی نرم‌ا فزار توسط شایان رنجبر صورت گرفته است. مسابقه تلفنی دو در دو در ساخت و اجرای دکور و نرم ‌افزار از طراحی متفاوت و نوینی بهره برده است و سوالات آن در حوزه‌ های مختلف ایران ‌شناسی، هنری، اقتصادی، اجتماعی، تاریخی، جغرافیایی و فرهنگ ایرانی و اسلامی طراحی شده است.

مسابقه تلفنی دو در دو شامل بخش ‌های اطلاعات عمومی، مسابقه حافظه، سوالات هوش و بازی با حروف است که از شنبه تا چهارشنبه از شبکه دو سیما پخش خواهد شد.

مسابقه تلفنی دو در دو از شنبه تا چهارشنبه حوالی ساعت ۱۹:۴۵ با اهدای جوایز مختلف و بخش‌ های گوناگون و با شماره پیامک ۳۰۰۰۰۲۲۱ در ارتباط مستقیم با بینندگان شبکه دو روانه آنتن این شبکه خواهد شد.

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا