زمان پخش و تکرار برنامه اتم + جزئیات دومین فراخوان برنامه تلویزیونی اتم

در این مطلب از جدولیاب ، توضیحاتی درباره زمان پخش و تکرار برنامه اتم و همچنین جزئیات دومین فراخوان برنامه تلویزیونی اتم خواهیم داشت! با ما همراه باشید. برنامه اتم با هدف شناسایی و معرفی الگوها و تجربه‌ های موفق مردمی که در زمینه حل مسائل و کمک به پیشرفت کشور فعالیت می‌ کنند، در حال تولید است!

زمان پخش برنامه اتم

در اولین فراخوان این برنامه که از طریق شبکه ‌های استانی سیما در سراسر کشور و نیز شبکه‌ های اجتماعی پخش شد، بیش از ۳۰۰۰ نفر شرکت کردند. از میان این تعداد شرکت ‌کننده در فراخوان، ۱۰۰۰ مورد در مرحله اول ارزیابی، دارای شاخصه ‌های تعیین شده شناسایی شدند تا در مرحله دوم برای انتخاب ۳۱۰ الگوی برتر در سطح استانی به رقابت بپردازند.

ملاک ‌های اساسی برای انتخاب هر فرد یا گروه به ‌عنوان یک اتم ، مردمی بودن ، قابلیت تکثیر و توزیع بودن اقدامات و شیوه ی کاری الگوها و نیز شاخصه خلاقیت است. هر شخص یا گروهی که توانسته است مسئله یا مشکلی را در هر زمینه ‌ای از جمله سبک زندگی، محیط زیست، سلامت، اشتغال و یا هر حوزه دیگری در سطح خانواده، محله، شهر یا کشور با مشارکت دیگران و به ‌شیوه ‌ای خلاقانه حل کند، می ‌تواند تجربه ی موفق خود را با شرکت در این برنامه به همه ی مردم معرفی نمایدو با حمایت بنیاد نوآوری‌ های اجتماعی این الگو را تکثیر کند.

دومین فراخوان برنامه تلویزیونی اتم منتشر شد.

علاقه‌ مندان برای شرکت در این برنامه می ‌توانند با ارسال جمله من یک اتم هستم به سامانه پیامکی ۱۰۰۰۲۳۳۹ ثبت ‌نام کنند. امکان ثبت ‌نام همچنین در سایت برنامه اتم به نشانی www.atomtv.ir فراهم شده است. پس از ثبت ‌نام از طریق روش ‌های ذکر شده، از طرف دبیرخانه برنامه اتم با متقاضی تماس گرفته می شود و پس از تایید به مرحله استانی معرفی می‌ شود.

در مرحله استانی هر اتم ضمن معرفی فعالیت خود در شبکه استانی مورد نظر، در معرض رای مردمی و داوران محلی قرار می‌ گیرد و ۱۰ اتم برتر هر استان به مرحله کشوری راه خواهند یافت. بر اساس مراحل طی شده در فراخوان نخست، آبان ‌ماه امسال ۳۱ الگو و تجربه موفق در ۳۱ استان که با انتخاب اولیه هیئت داوران و رای مردم مشخص شده ‌اند، معرفی خواهند شد؛ سپس برنامه اصلی در یکی از شبکه‌ های سراسری سیما از آذر تا بهمن‌ ماه سال ۱۳۹۹ شمسی پخش خواهد شد تا به این ترتیب سه اتم برتر سال ۹۹ مشخص شود.

 

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا