زمان پخش و تکرار برنامه کلبه عمو پورنگ در ماه رمضان ۱۴۰۰

در این مطلب از جدولیاب ، توضیحاتی درباره زمان پخش و تکرار کلبه عمو پورنگ در ماه رمضان ۱۴۰۰ خواهیم داشت! با ما همراه باشید. احمد درویشعلى‌ پور ، کارگردان مجموعه کلبه عمو پورنگ درباره برنامه کلبه عمو پورنگ ویژه ماه رمضان ۱۴۰۰ شمسی گفت:

مجموعه کلبه عمو پورنگ در سیزده قسمت از شبکه دو سیما در نوروز ۱۴۰۰ تولید و پخش شد که برخلاف روزهای قبل از پخش که به واسطه گریم‌ های متفاوت مورد نقد واقع شده بود، در زمان پخش توانست رضایت جمع زیادی از مخاطبان و کارشناسان را بدست آورد! به همین دلیل تصمیم گرفتیم تولید این مجموعه را ادامه دهیم تا در ماه مبارک رمضان هم همچون نوروز ۱۴۰۰ میزبان کودکان و خانواده‌ ها باشیم.

 این مجموعه در ماه رمضان همان رویکرد تحکیم روابط کودکان و خانواده و پرداختن به مفاهیم سبک زندگی ایرانی – اسلامی، تشویق به حفظ محیط زیست و رعایت مسائل شهری و احترام به قوانین شهری را ادامه خواهد داد و امیدوارم این بار هم بتوانیم مخاطبان کودک و برزگسال را با خودمان همراه کنیم و رضایتشان را جلب کنیم.

قسمت‌ های فصل دوم که قرار است در ماه رمضان پخش شود شامل ۲۷ قسمت است و همچون فصل قبل به صورت روزانه روی آنتن شبکه دو صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران می ‌رود.

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا