زمان پخش و تکرار سریال خوب بد زشت از شبکه تماشا + خلاصه داستان

سریال خوب بد زشت سریال جذاب ایرانی به کارگردانی منوچهر هادی و تهیه کنندگی علیرضا سیداحمدی است. این سریال در ژانر کمدی-خانوادگی در سال ۹۲ ساخته و برای اولین بار در نوروز ۹۳ از شبکه دو منتشر شد. حالا قرار است بار دیگر این سریال بر روی آنتن صداوسیما برود.

سریال خوب بد زشت

خلاصه داستان سریال خوب بد زشت

سریال “خوب بد زشت” روایتگر یک لات به نام ” بهادر شفیعی” است که عاشق خانواده‌اش است اما هربار یک خرابکاری میکند. پدرش او را از خانه بیرون کرده و در زندان به سر میبرد. او به شرط پابند آزاد میشود و باید تا یک ماه از محدوده مشخص بیرون نرود و هر روز ساعت ۱۲ ظهر خودش را به کلانتری معرفی کند. او عاشق یک خانم دکتر دندانپزشک می‌شود که در خیابان وقتی عده‌ای مزاحمش شده بودند، بهادر یک کتک حسابی بهشان زده. او در تلاش است تا خانواده‌اش را راضی کند برایش به خواستگاری بروند. وی دارای سه خواهر به نام‌های بهاره ، بهنوش و سوسن است و پدرش حسین‌آقا در آموزشگاه رانندگی کار میکند و صاحب آبرو و اعتبار هستند. بهادر با کمک دایی‌اش که از لاتهای قدیمی تهران بوده در پی جلب رضایت خانواده قدم برمیدارد.

اسامی بازیگران

امین حیایی در نقش بهادر شفیعی
بهاره رهنما در نقش بهاره شفیعی
بهنوش بختیاری در نقش بهنوش شفیعی
سوسن پرور در نقش سوسن شفیعی
حسین محب اهری در نقش حسین شفیعی
محمد کاسبی
مهدی سلوکی
سیروس همتی
نیلوفر خوش خلق
شهین تسلیمی
صدیقه کیانفر
ایمان صفا
سیاوش مفیدی
عباس محبوب
خسرو امیرصادقی
ساقی زینتی
روزیه معینی
مسعود هادی
عرفان برزین
آوینا ریاضی

زمان پخش و تکرار سریال

سریال خوب بد زشت  از ۲۲ خرداد در ساعت ۲۱:۰۰ از شبکه تماشا پخش خواهد شد. سریال خوب، بد، زشت از روز ۲۳ خرداد ماه سال ۱۳۹۹ شمسی در ساعت های ۰۳:۰۰ و ۰۹:۰۰ و ۱۵:۰۰ و ۲۱:۰۰ پخش خواهد شد.

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا