زمان پخش و تکرار سریال ستایش ۳ از شبکه آی فیلم + خلاصه داستان

سریال ستایش ۳ مجموعه‌ای تلویزیونی به کارگردانی سعید سلطانی است و تولید فصل اول آن از سال ۱۳۸۸ شروع شده‌ بود. به گفته کارگردان و بازیگران مجموعه، بانی و طراح این سریال ایرج قادری بوده‌ است. البته در ساخت این سریال از فیلم واکنش پنجم اثر تهمینه میلانی اقتباس های فراوانی شده است. پخش سری اول این مجموعه از ۱۲ آذر ماه ۱۳۸۹ آغاز شد و در ۶ آبان ۱۳۹۰ به پایان رسید. پس از پخش ۲۶ قسمت از این مجموعه، پخش سری دوم این مجموعه از ۲۷ دی ۱۳۹۲ آغاز گردید و در ۲۴ مرداد ۱۳۹۳ به پایان رسید. فصل سوم این سریال از ۲۲ شهریور ماه ۱٣٩٨ به روی آنتن شبکه سوم سیما رفت.

خلاصه داستان سریال ستایش ۳

شروع داستان ستایش ۳ ، سال‌های ابتدایی دهه ۶۰ است و ادامه آن به سال‌های اخیر می‌رسد. این فصل ستایش با دو فصل قبلی آن متفاوت و دارای ساختاری جدید است. این فصل از مجموعه افزون بر روایت داستان شخصیت‌های فصل اول و دوم به بازگویی روابط میان آن‌ها می‌پردازد. فصل سوم ستایش مجموعه‌ای است که مطابق با زمانه خود پیش رفته و در عین حال برای خانواده ارزش و اهمیت قائل است.

اسامی بازیگران

داریوش ارجمند ، نرگس محمدی ، مهدی سلوکی ، حدیث میرامینی ، فریبا نادری ، کیهان ملکی، شهرام پوراسد ، فریبا نادری، لاله مرزبان ، رضا داوود نژاد، فرهاد جم، مهدی میامی از بازیگران این سریال هستند.

زمان پخش و تکرار

سریال ستایش ۳ ساعت ۲۳ از شبکه آی فیلم پخش می شود و ساعت های تکرار نیز ۷ صبح و ۱۵ بعدازظهر است.

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا