زمان پخش و تکرار سریال نون. خ ۳ از شبکه تماشا + اسامی بازیگران

در این مطلب، توضیحاتی درباره زمان پخش و تکرار سریال نون خ ۳ از شبکه تماشا صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران و همچنین اسامی بازیگران این سریال تلویزیونی خواهیم داشت! با ما همراه باشید. سریال نون خ به کارگردانی سعید آقاخانی و به نویسندگی امیر وفایی و به تهیه کنندگی مهدی فرجی و در ۱۶ قسمت از ۳۰ اسفندماه در حال پخش است.

زمان پخش و تکرار سریال نون. خ ۳

بد نیست بدانید سریال تلویزیونی ” نون.خ ” به نویسندگی امیر وفایی برای اولین بار در نوروز سال ۱۳۹۸ شمسی از شبکه یک صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران پخش شد. امیر وفایی پیش از این نویسنده برنامه ” دورهمی ” با اجرای مهران مدیری بوده است. سعید آقاخانی ، حمیدرضا آذرنگ ، شقایق دهقان ، سیروس میمنت ، نسرین مرادی ، پاشا جمالى ، هدیه بازوند ، ندا قاسمی ، میرطاهر مظلومی و همچنین مجید یاسر از جمله بازیگران این مجموعه تلویزیونی هستند. لازم به بیان است میرطاهر مظلومی ، شقایق دهقان و مجید یاسر بازیگران جدیدی هستند که به فصل دوم سریال ” نون. خ ” پیوسته اند.

 

” ن. خ ” مخفف نقش سعید آقاخانی در این سریال یعنی نورالدین خانزاده می باشد! سعید آقاخانی در سریال “ نون.خ ” برای اولین بار نقش یک کرد با اصالت را بازی کرده است! او برای اولین بار از لهجه کردی که زبان مادری‌ خود است در بازی‌ های خود استفاده کرده است.

زمان پخش و تکرار سریال نون. خ ۳

زمان پخش و تکرار سریال نون. خ ۳ از شبکه تماشا

سریال تلویزیونی ” نون.خ ” هر روز و در ساعت ۲۲:۵۰ از شبکه تماشا صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران پخش خواهد شد. همچنین تکرار این سریال تلویزیونی در ساعت های ۰۹:۵۰ صبح و همچنین ۱۶:۴۵ عصر می باشد.

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا