سریال احضار چند قسمت است؟ + داستان کامل سریال احضار

سریال احضار به کارگردانی علیرضا افخمی و تهیه‌کنندگی محمودرضا تخشید برای ماه مبارک رمضان ۱۴۰۰ در مرکز سیمافیلم تهیه و تولید شده است و قرار است هر شب ساعت ۲۲:۱۵ دقیقه بر روی آنتن شبکه یک سیما برود.

سریال احضار

علیرضا افخمی پیش‌تر مجموعه‌های تلویزیونی «تب سرد»، «او یک فرشته بود»، «پنجمین خورشید» و «پنج کیلومتر تا بهشت» را در پرونده کاری خود به ثبت رسانده است.

کنداکتوری که با مشخص شدن سریال ماورایی “دعوت نحس” علیرضا افخمی که به “احضار” تغییر نام داده، مجموعه جدید علیرضا افخمی که سابقه خوبی در ایام ماه رمضان دارد.

اسامی بازیگران سریال احضار

در این مجموعه آرش مجیدی، رضا توکلی، نسرین نکیسا، مرتضی کاظمی، آدرینا صادقی، مینو آذرمگین، نازنین هاشمی، دینا هاشمی و میلاد میرزایی بازی دارند و به گروه بازیگران افسانه چهره‌آزاد، على دهکردى، خیام وقار کاشانى، درسا بختیار، غزال نظر و صالح میرزاآقایى نیز اضافه شدند.”

سریال رمضانی شبکه یک در حالی مشخص شد که “زیرخاکی۲” این روزها جلیل سامان با بازیگران قدیمی و جدید جلوی دوربین است، «دودکش» برزو نیک‌نژاد در مرحله پایانی نگارش و شروع تولید از اسفندماه و یا حتی “نقش خاک” و سریال “فرزند صبح” (زندگی شهید شهریاری) هم به عنوان گزینه مطرح شدند.

خلاصه داستان سریال احضار

در خلاصه داستان مجموعه آمده است: مائده و زهره دختر عمه و دختر دایی یکدیگر هستند. آن ها همراه با ۲ تن از دوستان خود، سوسن و شکیبا، برای یک سفر تفریحی عازم شمال شده‌اند. گرچه هر چهار نفر ظاهرا از دوستان صمیمی یکدیگر هستند اما یکی از آن ها نسبت به مائده حسادت می‌ورزد و دل خوشی از او ندارد. این سفر بهانه‌ای می‌شود تا کینه‌ورزی‌های او برملا شود. با پیوستن محسن خواستگار قبلی مائده به این جمع حوادثی رقم می خورد که زندگی و سرنوشت مائده و زهره را دگرگون می‌ کند.

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا