سریال طلاق چند قسمت است؟ l اسامی بازیگران و خلاصه داستان + زمان پخش و تکرار

در این مطلب از جدولیاب، توضیحاتی درباره اسامی بازیگران سریال طلاق ، خلاصه داستان سریال طلاق ، زمان پخش و تکرار و همچنین تعداد فسمت های این سریال خواهیم داشت! با ما همراه باشید. سریال طلاق به کارگردانی ابوالقاسم طالبی و با بازی مجید واشقانی و حمید گودرزی سال گذشته (۱۳۹۸ شمسی) مقابل دوربین رفت و ۳۰ درصد از مراحل تصویربرداری آن انجام شده بود که با شیوع ویروس کروناتعطیل شد! اکنون با بهبود نسبی شرایط و با رعایت پروتکل های بهداشتی، تصویربرداری این سریال از سر گرفته شده است.

ابوالقاسم طالبی پس از ساخت دو مجموعه ” بازگشت پرستوها ” و ” به کجا چنین شتابان “، ساخت مجموعه ‌ای را بر عهده ‌دارد که به مسائل روز جامعه توجه دارد. سریال طلاق جزو آثار فاخر تلویزیون است که در مرکز سیمافیلم تهیه می شود.

سریال طلاق مجموعه ای است که به مسائل خانوادگی و اجتماعی می پردازد و با قصه هایی در هم تنیده شده، علاوه بر مسائل اجتماعی، نگاهی نیز به مفاسد اقتصادی هم دارد.

اسامی بازیگران سریال طلاق

مجید واشقانی ، حمید گودرزی ، قطب الدین صادقی ، پیام دهکردی ، ناصر آقایی ، بهار محمدپور ، نیلوفر کیارستمی ، هدیه رضایی ، الناز آهی ، عسل غروی و…. بازیگران این سریال را تشکیل می دهند.

در این مجموعه تلاش شده است تا علاوه بر حضور بازیگران با سابقه ی عرصه سینما و تلویزیون، از دانش ‌آموختگان بازیگری در دانشگاه‌ ها و موسسات آموزشی استفاده شود و در کنار بازیگران نام آشنا ، چندین چهره جدید معرفی خواهند شد که پس از فراخوان ‌های گسترده و تست‌ های بازیگری از میان دانش ‌آموخته‌ های بازیگری و بازیگران کمتر دیده شده تئاتر، برگزیده شدند.

تعدادی از عوامل سازنده مجموعه عبارتند از

  • نویسنده و کارگردان: ابوالقاسم طالبی
  • مدیر فیلمبرداری: امیر کریمی
  • طراح گریم: داریوش صالحیان
  • مدیر صدابرداری: منصور شهبازی
  • طراح صحنه: جهانگیر میرزاجانی
  • طراح لباس: مهرناز اکبری
  • عکس: علی نیک رفتار

در انتها لازم به بیان است تاکنون درباره زمان پخش و تکرار سریال طلاق اطلاعاتی منتشر نشده است.

 

سریال طلاق
۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا