سپرده بلندمدت یک ساله بانک صادرات چیست؟ + محاسبه سود بانکی بانک صادرات

در این مطلب، توضیحاتی درباره سپرده بلندمدت یک ساله بانک صادرات و همچنین محاسبه سود بانکی بانک صادرات خواهیم داشت! با ما همراه باشید. بانک صادرات به عنوان یک بانک تجاری در سال ۱۳۳۱ شمسی توسط خانواده بلورفروشان و خانواده مفرح با ۲۰ کارمند و ۳ مدیر ارشد، فعالیت خود را آغاز کرد!

سپرده بلندمدت یک ساله بانک صادرات

بانک صادرات پس از پیروزی انقلاب اسلامی ایران در سال ۱۳۵۷ شمسی، مصادره شد و به مالکیت دولت درآمد. پس از گذشت چند دهه، بخشی از سهام بانک در بورس واگذار شد. سینا فلاحیان با خرید سهمی به ارزش ۸۵ میلیارد تومان هم اکنون یکی از چند سرمایه گذار بزرگ بانک صادرات می باشد! میزان سرمایه‌ های تخمین ‌زده ‌شده این بانک ۱٫۹ میلیارد دلار بر اساس آمارگیری سال ۱۳۹۶ شمسی برآورد شده است!

بانک صادرات در حال حاضر مالک شبکه ای از ۳٫۲۴۸ شعبه با بیش از ۲۷٫۲۰۶ کارمند در سراسر ایران می باشد؛ همچنین دارای ۲۸ شعبه بین المللی در ۱۲ کشور جهان نیز است. بانک صادرات در حال حاضر عنوان گسترده ترین شبکه شعب بانکی ایران را با داشتن ۲٬۳۱۷ شعبه و واحد بانکی فعال در اختیار دارد.

بانک صادرات در قالب سپرده سرمایه گذاری کوتاه مدت و سپرده سرمایه گذاری بلندمدت به ارائه ی خدمت به مشتریان خود می پردازد.

سپرده کوتاه مدت بانک صادرات

سپرده کوتاه مدت بانک صادرات ، سپرده ای است که بر اساس آن اشخاص حقیقی و حقوقی می توانند سرمایه های خود را به قصد انتفاع (سود) به بانک می سپارند و بانک با قبول وکالت از طرف صاحب حساب ، آن را در عملیات مجاز بانکی به کار می گیرد و منافع حاصله را پس از وضع حق الوکاله در سررسید به نسبت مدت و مبلغ سپرده طبق آیین نامه و دستورالعمل های بانکی پرداخت می نماید.

توجه داشته باشید حداقل مبلغ جهت افتتاح حساب ، ۵٠٠٠٠ ریال و برای تعلق سود ۵٠٠٠٠٠ ریال می باشد. سود بر مبنای آخرین دستورالعمل های ابلاغی توسط بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران محاسبه می شود و به صورت ماهانه پرداخت می گردد. حداقل زمان لازم جهت تعلق سود برای اولین بار یک ماه از زمان افتتاح حساب می باشد.

هزینه های اقتتاح سپرده کوتاه ‌مدت بانک صادرات

  • افتتاح حساب مبلغ ١٠٠٠٠ ریال بابت هزینه تمبر مالیاتی
  • برداشت از حساب در شعب غیر از شعبه افتتاحی مبلغ ١٠٠٠٠ریال کارمزد دریافت می شود.
  • کارمزد صدور هر جلد دفترچه برای بار اول / صدور مجدد / المثنی به مبلغ ۴۰٫۰۰۰ ریال می باشد.
  • کارمزد صدور سپهر کارت به مبلغ ۲۳٫۰۰۰ ریال می باشد.
سپرده بلندمدت یک ساله بانک صادرات

سپرده بلند‌مدت یک ‌ساله بانک صادرات

سپرده بلند‌مدت یک ‌ساله بانک صادرات ، سپرده ای است که براساس آن اشخاص حقیقی یا حقوقی می توانند سرمایه ثابتی را به منظور انتفاع (دریافت سود) به بانک تا مدت زمان مشخصی می سپارند و بانک با اخذ وکالت از مشتری، این سپرده ها را در فعالیت های اقتصادی مجاز سرمایه گذاری کرده (پرداخت تسهیلات) و سود حاصل از سرمایه گذاری را پس از کسر حق الوکاله به وی پرداخت نماید.

توجه داشته باشید حداقل مبلغ جهت افتتاح حساب ، ۱٫۰۰۰٫۰۰۰ ریال برای سپرده ١ ساله می باشد. همچنین در صورت عدم مراجعه مشتری به شعبه در سررسید، سپرده به صورت خودکار تمدید می شود.

سود
۱۵ ٪ (در این بانک گواهی سپرده با سود ۱۸ درصد نیز ارایه می شود.) و (زودتر از موعد یک سال نرخ شکست ۱۰ درصد است.)
حداقل موجودی
۱,۰۰۰,۰۰۰ تومان
کارت بانکی
ندارد.
دسترسی آنلاین
ندارد.
تخفیف بیمه ای
ندارد.

هزینه های اقتتاح سپرده بلند‌مدت یک ‌ساله بانک صادرات

  • افتتاح حساب مبلغ ١٠٠٠٠ریال بابت هزینه تمبر مالیاتی
  • بستن حساب در سررسید هزینه ندارد
  • در صورتی که سپرده گذار قبل از سررسید اقدام به تقلیل یا بستن سپرده خود بنماید، به شرط ماندگاری بیش از یک ماه نرخ سود تعلق گرفته برابر نرخ سود علی الحساب ۱۰% محاسبه می گردد.

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا